Akademia SKKP: Premiera przewodnika ECM elementem kampanii „Razem tworzymy Nowe Jutro”

W dniu 30 maja ECM European Cities Marketing, zrzeszająca 125 członków, w których skład wchodzą organizacje turystyczne, biura convention oraz organizacje zajmujące się marketingiem miejsc, publikuje przewodnik „The DMMO Covid-19 Continuity Checklist – An ECM Guide for Sustainable Recovery”. Opracowany wspólnie z Toposophy ma pomóc europejskim miastom stawić czoło nowym wyzwaniom, związanym z COVID-19. Pisze Anna Górska w cyklu Akademia SKKP.

Przewodnik zawiera case studies z miast członkowskich ECM oraz listę konkretnych działań naprawczych w podziale na trzy etapy: Response (Odpowiedź), Recovery (Odbudowa) i Resilience (Odporność). Etapy zostały wcześniej zdefiniowane przez World Tourism Organization (UNWTO) i obejmują kolejno miesiące: Response Marzec-Maj 2020, Recovery Czerwiec 2020-Marzec 2021, Resilience Kwiecień 2021 i dalej. W każdym z etapów zaproponowano listę kontrolną działań w poniższych obszarach:

  • Policy Making & Advocacy
  • Product & Service Development
  • HR & Business Operations
  • Place Making and Community Support
  • Research & Intelligence
  • Marketing and Communications.


Działania dotyczą m.in. komunikacji z lokalną społecznością, strategii marketingowych, narzędzi ułatwiających pracę zdalną. Dzięki rozbudowanej i przejrzystej liście kontrolnej, każdy wybiera te działania, które pasują do jego obecnej sytuacji, różniącej się znacznie w różnych regionach Europy.

Petra Strusek, prezes ECM mówi: – To praktyczne narzędzie ma pomóc podejmować właściwe decyzje i wyciągać wnioski z doświadczeń innych. W ECM utrzymujemy cały czas kontakt z naszymi członkami i rozmawiamy z nimi, aby wspierać przemysł turystyczny, w tym przemysł spotkań. Wymieniamy się wiedzą, nowymi praktykami, ale ten raport to coś więcej! Oferuje cenną listę kontrolną konkretnych działań, z których każdy może wybrać coś odpowiedniego dla siebie. Dzięki temu nie musimy wyważać już raz otwartych drzwi.

Przewodnik jest częścią szeregu działań, prowadzonych przez ECM, które mają pomóc członkom organizacji w pokonywaniu obecnych wyzwań i przygotowaniu się do „Nowego jutra”. Należą do nich narzędzia komunikacji, seminaria internetowe, ankiety badawcze. Wszystko w celu wypracowania wspólnej wizji nowej przyszłości naszych destynacji i odbudowy przemysłu spotkań. Together we can create #AnewTomorrow.

Przewodnik jest dostępny do pobrania ze strony ECM

 

Autor: Anna Górska, wiceprezes zarządu SKKP ds. współpracy międzynarodowej, business development director Expo XXI Warszawa, doradca zarządu Symposium Cracoviense
Informacje ukazają się w cyklu „Newsy ze Świata – Akademia SKKP”

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl