Nagrody w konkursie Innovation rozdane

fot. Radek Zawadzki
Na zdjęciu: fot. Radek Zawadzki

Podczas e-Gali Innovation 2020 jury konkursu nagrodziło 53 projekty, których autorzy stworzyli odważne koncepcje, przełamujące schematy w obszarze biznesu, mediów czy działań marketingowych. Wśród nich, choć bez złota, są też projekty eventowe.

Finał konkursu z udziałem przedstawicieli organizatora, jurorów i sponsorów, w trakcie którego łączono sięz finalistami i nagrodzonymi, odbył się online, w wirtualnym studiu. E-Galę poprowadził Max Cegielski.
Jury przyznało 53 nagrody, z czego 8 złotych statuetek, 22 srebrne i 23 brązowe. Złoto przypadło ośmiu projektom:
 

1.Innowacyjny Biznes – podkategoria CSR:
Isobar Polska, za projekt Podróż bez barier, w ramach którego powstał Regioasystent – CRM do zarządzania zgłoszeniami, zrealizowany dla Polregio;

  • VMLY&R, za projekt „Arka 2.0 – wysyłamy w kosmos DNA zagrożonych gatunków zwierząt”, zrealizowany dla NOIZZ.pl, BNP Paribas;
  • Today, za projekt „Skreśl niepotrzebne”, w ramach projektu Avon kontra przemoc, zrealizowanego dla Avon.


2.Innowacyjny Biznes – podkategoria Usługa:

  • Isobar Polska, za projekt Podróż bez barier, w ramach którego powstał Regioasystent – CRM do zarządzania zgłoszeniami, zrealizowany dla Polregio.


3.Innowacyjne Doświadczenie:

  • ING Bank Śląski, za aplikację w ramach projektu „Prostomat - języka automatyzacja, taka sytuacja :)” (podkategoria CX/UX);
  • Storytel, za projekt dla audiobooka „PSY 2.5 w imię miłości" (podkategoria Content).


4.Innowacyjne Doświadczenie – kampania społeczna:

  • VMLY&R, za projekt Ostatni Twój Weekend, zrealizowany dla Gazeta.pl, Mastercard, BNP Paribas;
  • BBDO Warszawa, za projekt  Kolacje wigilijne dla starszych i samotnych, w ramach kampanii Nieużywane życzenia, zrealizowany dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.


W kategorii Event (która jest częścią bloki Doświadczenie) nie było złota, srebro otrzymał projekt Audioseans „Stelaż” (produkt Audiobook / Słuchowisko, Storytel i Multikino, projekt zdobył srebro także w kategorii Touchpoint), brąz Zero Emission Store (180heartbeats/JvM, innogy Polska). W kategorii Event (kampania/działanie społeczne) brąz zdobyła kampania społeczna Wystawa Nowych Narzędzi Tortur (Chapter 1, Urząd Miasta Poznania).

W rankingu agencji pierwsze miejsce zajęły ex equo BBDO Warszawa, Isobar Polska, VMLY&R, ranking najbardziej innowacyjnych klientów układa się następująco: Storytel, ING, Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich i BNP Paribas.

W tym roku, współorganizator wydarzenia – Spark – wyróżnił także najlepszą innowację w czasach pandemii. Zostały nią spotkania online, a wybrane przez widzów w trakcie trwania wydarzenia.


Organizatorem konkursu i jego finału jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, współorganizatorzy to Twin.digital collective i Spark Foundry. Gala został zrealizowana przez agencję IDFX, odbyła się w Studiu VES-u.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl