Weź udział w ankiecie #aktywujeventy
Ankieta pod hasłem #aktywujemyeventy służy zbadaniu, jakie potrzeby, obawy czy planny mają firmy, organizatorzy wydarzeń, meeting plannerzy i przedsiębiorcy. Można ją wypełnić do 24 lipca.
Badnie realizowane jest w ramach ogólnopolskiej kampanii #aktywujeventy mobilizującej działania, dzięki którym rynek spotkań mógłby powrócić w nowej formule i osiągnąć dobrą kondycję.
Inicjatorem kampanii i pomysłodawcą ankiety jest Idea Profit, producent systemu Horeca Idea CRM dla branży MICE. W badanie zaangażowała się Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, MeetingPlanner.pl, patronat medialny objął portal Horeca Business Club oraz wydawnictwo Biznes Hotel.
– Wszyscy tęsknimy za spotkaniami face-to-face. Rynek spotkań po okresie zamrożenia wychodzi z hibernacji nieśmiało, jeszcze niepewny, co go czeka. Obiekty stoją przed wieloma niewiadomymi. O ile jednak wiemy, jak brzmią wytyczne co do organizacji wydarzeń, o tyle nie wiemy, czy lub kiedy nasi klienci będą gotowi do ponownej organizacji imprez – informuje Eliza Kozica-Kamińska, dyrektor ds. szkoleń, Idea Profit .
Badanie zostało przedłuzone do 24 lipca 2020, a jego wynikiem będzie raport wskazujący kierunek działań dla hoteli i obiektów eventowych pod kątem przygotowania się do realizacji wydarzeń w nowej rzeczywistości.
Wyniki z ankiety opublikowane zostaną pod koniec lipca.