Polzak Marketing 2020 w wirtualnym studiu, merytorycznie poświęcony kryzysowi

Debata „Marketing w dobie pandemii”, prowadzona przez Grzegorza Markowskiego, stratega, partnera CPC Brand Consultants
Na zdjęciu: Debata „Marketing w dobie pandemii”, prowadzona przez Grzegorza Markowskiego, stratega, partnera CPC Brand Consultants

Tegoroczna edycja konferencji Polzak Marketing odbyła się w wirtualnym studiu. W programie znalazł się wykład z obszaru kognitywistyki, pokazujący, że nasz mózg poradzi sobie ze zmianą spowodowaną przez kryzys. Całość zwieńczyła debata „Marketing w dobie pandemii”, prowadzona przez Grzegorza Markowskiego.

Konferencję otworzyli Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR oraz Andrzej Zawistowski, członek zarządu PSML rozmową na temat niepewności biznesowej i braku możliwości odwołania się do doświadczeń z historii.


Zaraz po niej odbył się wykład profesora UAM dr hab. Macieja Błaszaka, kognitywisty i biologa. Ekspert mówił o mózgu w czasach zmiany, przytaczając naukowe dowody na to, że odpoczywanie służy efektywności, czyli się opłaca. Podkreślił także trzy zasady skutecznej komunikacji, aktualne szczególnie w okresie zmiany. Po pierwsze myśl (informacja dopiero po analizie nabiera wartości); po drugie mów mało i po trzecie komunikuj na czterech płaszczyznach – przedmiotowej, psychologicznej, relacyjnej i perswazyjnej. 


Dobry szef firmy czy zespołu będzie wiedział, jak wykorzystać wiedzę naukową o mózgu w obliczu różnych sytuacji społecznych czy biznesowych. Dzięki nauce wiemy, że w momencie zmiany na etapie pragnienia mózg jest nastawiony na duże oczekiwania i krótkotrwałą nagrodę – innymi słowy jesteśmy zaprogramowani na wieczne rozczarowanie. Proces ten pozwala nam seryjnie powracać do czynności odpowiadających za nasze przeżycie i bezpieczeństwo. Rodzi to szansę dla biznesu, ponieważ w sytuacji zmiany resetujemy układ nagrody, a co za tym idzie zmienia się także system motywacji, w którym istotną rolę odgrywają: relacje z otoczeniem, kontrola nad wykonywanym zadaniem oraz podnoszenie własnych kompetencji. W połączeniu z poczuciem bezpieczeństwa w życiu prywatnym, stanowi to klucz do przekucia kryzysu w potencjalnie nowe możliwości. – podkreślił profesor Błaszak.


Ważnym punktem programu była debata „Marketing w dobie pandemii”, prowadzona przez Grzegorza Markowskiego, stratega, partnera CPC Brand Consultants. Wzięli w niej udział: Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, head of marketing w Grupie Żywiec, Paweł Czajka, dyrektor Departamentu Zarządzania Kontraktami i Zakupami w Santander Bank Polska oraz Michał Szaniecki, managing director Seat & Cupra w Volkswagen Group. Zaproszeni goście skupili rozmowę na pozytywnych aspektach naszej rzeczywistości, mówiąc o tym, że czas pandemii to czas twórczego myślenia, które jest wynikiem reakcji na nowe sytuacje. Zauważona została również potrzeba powrotu do profesjonalnego rytmu – zamiana dresów i t-shirtów na bardziej biznesowe stroje. Rozmówcy podkreślali także konieczność stworzenia zestawu narzędzi pozwalających zmieniać i kreować rzeczywistość, a nie tylko jej ulegać. 


Wirtualna odsłona konferencji Polzak Marketing 2020 (za sprawą technologii „unreal”) była odpowiedzią organizatorów – SAR Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej, Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz Think MICE na sytuację związaną z pandemią koronawirusa. Wydarzenie zostało zorganizowane w partnerstwie z: TSE Grupą, Global Expo i EMLAB (Grupa S/F).
– Technologia wirtualnego studia zbudowanego z nierzeczywistych przestrzeni, w pełni zsynchronizowanych z ruchem kamer to rewolucyjne narzędzie dla producentów i reżyserów. Umożliwia ono bowiem interakcję uczestników z wygenerowanymi komputerowo obiektami oraz budowanie dynamicznych, spektakularnych sekwencji planów. W tym świecie ogranicza nas tylko wyobraźnia – podkreślił Łukasz Kubiak, dyrektor generalny TSE Grupa.
Konferencje odbyła się 19 czerwca.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl