E-Contenta i SAR zapraszają na webinar z cyklu Content Sells
Content Sells to seria spotkań prowadzona przez platformę E-contenta i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, w ramach Programu Innovation rozwijanego przez stowarzyszenie. Tematem najbliższego webinaru będzie angażujący content oraz to, w jaki sposób zaangażowanie odbiorcy wpływa na skuteczność kampanii.
– Zaangażowanie odbiorców jest jednym z ważniejszych czynników, które sprawiają, że content marketing to skuteczne narzędzie zwiększające sprzedaż. Widzimy tę korelację w każdej kampanii, jaką realizujemy i chcemy podzielić się naszymi doświadczeniami. Do udziału w webinarze zaprosiliśmy naszych kolegów i partnerów, którzy na konkretnych przykładach zrealizowanych przez nich projektów pokażą, jak wielką rolę odgrywa zaangażowanie odbiorcy z ich perspektywy – mówi Błażej Soniewicki, managing partner E-Contenta.
Prelegenci content sells są: Radosław Małyska (head of digital strategy w Spark Foundry), który opowie o tym, „jak dobrze zmierzyć sprzedaż online i offline z Landing Page”, Wojciech Jeznach (VP Sales i współwłaściciel Fantasyexpo) z prezentacją na temat kampanii skierowanych do graczy i fanów e-sportu oraz Błażej Soniewicki (managing partner E-Contenta z prezentacją „Jak mierzyć siłę zaangażowania content marketingu, i jak budować skuteczne kampanie według tych wskaźników”. Spotkanie poprowadzi Anna Zimecka, project director SAR.
– Wierzymy, że branża marketingowo-komunikacyjna staje się inkubatorem innowacji w biznesie i komunikacji. SAR zrzesza dużą grupę firm i stara się pomagać im w wymianie doświadczeń i wiedzy. To wydarzenie jest jednym z takich działań, podobnie jak startująca w tym roku szkoła Innovation Camp, która ma nauczyć efektywnego zarządzania procesem kreowania i wdrażania innowacji w przedsiębiorstwach – mówi Anna Zimecka.
Webinar odbędzie się 12 sierpnia o godzinie 16:00. Udział jest bezpłatny
Zapisy na: https://app.evenea.pl/event/contentsells2/