SAR: Wystawa „Must See” od 21 sierpnia w trzech lokalizacjach, wraz z nocnym zwiedzaniem
Prace młodych twórców zgłoszone do przeglądu tegorocznego See&Say można oglądać od 21 sierpnia w Warszawie, w trzech lokalizacjach równolegle: na Nocnym Markecie i w Lunaparku nad Wisłą (do końca sierpnia) oraz w Warmucie (do końca września).
Must See to wydarzenie od dwóch lat nierozłączne z przeglądem See&Say, którego siódma edycja zgromadziła prace młodych twórców w ramach 14 kategorii, m.in.: fotografia, product design, creative technology, gra, audio, video, moda, event, marketing, PR.
W trzech lokalizacjach zostanie zaprezentowanych ponad 100 projektów. Większość będzie wyświetlana na ekranach, jednak 42 prace wyróżnione przez ekspertów zostaną wydrukowane, bądź zaprezentowane w formie eksponatu. W gronie ekspertów przyznających wyróżnienia znaleźli się, m.in.: fotografowie Jacek Poremba i Mikołaj Komar, ilustratorki Aleksandra Stefaniak KMAG, Ola Niepsuj, Beata Śliwińska – „Barrakuz”, a także Staszek Trzciński z STX Music Solutions, reżyser i designer Sebastian Pańczyk. W kategorii event byli to: Aleksandra Marciniak (Havas Sports & Entertainment), Konrad Wielgórski (*Bespoke), Dorota Wojtczak (Emlab), Wojtek Sanecki (Red Bull).
– Wielu utalentowanych młodych ludzi, którzy zgłosili się w tym roku do See&Say, zaskoczyło nas swoją dojrzałością. Niejednokrotnie mieliśmy wrażenie, że rozmawiamy z twórcami doświadczonymi i już ukształtowanymi. Dla nas ten wielowymiarowy projekt niezaprzeczalnie odgrywa ogromną rolę dla rozwoju branży kreatywnej, łącząc w sobie elementy akademii, wykładów, pokazów, targów pracy i w końcu wystawy – podkreślił Wojciech Dagiel pomysłodawca inicjatywy See&Say oraz wystawy Must See, co-founder, creative director, LVOV.
Od 12 sierpnia w Lunaparku nad Wisłą można oglądać instalację zapowiadającą wystawę Must See. Jej autorką jest Magdalena Radziszewska, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi i stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Podwieszone na gałęziach drzew meduzy, poruszające się niezależnie od siebie, mają dać obserwatorom poczucie, iż zaglądają w głąb oceanu. Dzieło powstało w ramach VI edycji Light Move Festival w Łodzi.
Prace w ramach wystawy Must See będzie można oglądać w godzinach otwarcia lokalizacji:
- Warmut – od godziny 16:00 (w niedzielę od 12:00) do późnych godzin nocnych. Szczegóły: www.facebook.com/WARMUTmarszalkowska/. Wystawa trwa do końca września.
- Nocny Market – od godzin popołudniowych, 16:00 / 17:00 do późnych godzin nocnych. Szczegóły: www.facebook.com/nocnymarket/. Wystawa trwa do końca sierpnia.
- Lunapark nad Wisłą – czwartek i piątek od godz. 18:00, w weekend od 14:00 do późnych godzin nocnych. Szczegóły: www.facebook.com/lunaparknadwisla/. Wystawa trwa do końca sierpnia.
Organizatorem wystawy Must See sąStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz KTR (Klub Twórców Reklamy).