Akademia SKKP: Umiejętności meeting plannera w świecie COVID-19

BizBash Media zebrało informacje od meeting planerów, jakie dzisiaj są najważniejsze kompetencje i cechy, które powinni posiadać. Od wiedzy technicznej, poprzez plany komunikacji kryzysowej, po zdrową dawkę empatii, to tylko niektóre z umiejętności, które wymienili. Poniżej siedem z nich.

1. Bieżąca znajomość najnowszych ograniczeń dot. bezpieczeństwa
Znajomość aktualnych regulacji, dostępnych protokołów i przewodników dotyczących zasad bezpieczeństwa.

2. Podstawowa znajomość nowych technologii i platform - oraz sposoby rozwiązywania problemów.
Specjaliści od wydarzeń powinni mieć praktyczną wiedzę na temat tego, co jest dzisiaj możliwe i obeznanie z największymi dostępnymi platformami wirtualnymi. Powinni również posiadać znajomość podstawowych metod rozwiązywania nieuniknionych problemów technicznych.

3. Wiedza o tym, jak wykorzystać analitykę do wirtualnych wydarzeń
Metadane wideo dają wgląd we wskaźniki oglądalności, które mogą ulepszyć strategie marketingowe i zwiększyć sprzedaż. Analiza wszystkiego od rejestracji, przez interakcje, po zachowania widzów pozwala uzyskać cenne informacje dzięki którym można ulepszać swoje eventy i maksymalizować satysfakcję uczestników.

4. Zwiększone umiejętności marketingowych w mediach społecznościowych
Ciągły rozwój, mistrzostwo i know-how w tworzeniu treści cyfrowych, zwłaszcza do celów marketingowych, to zestaw umiejętności, które będą korzystne przez długi czas.

5. Znajomość najlepszych praktyk w zakresie komunikacji kryzysowej
Tematy, które każdy organizator wydarzeń powinien teraz zgłębić, to komunikacja w sytuacjach kryzysowych, gotowość na wypadek sytuacji kryzysowych, negocjacje kontraktowe, projektowanie wydarzeń, strategie integracyjne oraz zarządzanie spotkaniami i wydarzeniami wirtualnymi.

6. Pomysły na lepsze wykorzystanie swoich obecnych umiejętności
Najlepsi zawodowcy zawsze mają plan awaryjny - obejmujący sposób na utrzymanie firmy na powierzchni w czasach kryzysu. Czas przyjrzeć się temu, co już umiemy i sprawdzić, jak można to wykorzystać do generowania nowych dochodów. W niektórych przypadkach oznacza to spojrzenie na rzeczy, których normalnie byśmy nie wzięli pod uwagę.

7. Elastyczność i kreatywność
Zdolność do planowania - i dostosowywania tych planów - jest ważniejsza niż kiedykolwiek. Nadszedł czas, aby spróbować nowych rzeczy. Nie bójmy się dzielić swoimi mniej przemyślanymi i szalonymi pomysłami.

8. Cierpliwość i empatia
Podczas komunikacji z klientami, sprzedawcami lub gośćmi nigdy nie zapominajmy, że obecny klimat wpływa na każdego w różny sposób. Pamiętajmy, że to branża zbudowana na relacjach. Poświęcenie czasu na omówienie problemów i wysłuchanie ich pomoże nam zbudować silniejsze więzi z klientami na dłuższą metę.
A przede wszystkim bądźmy cierpliwy. - Na większa skalę nikt nie wie, co się dzieje, jak długo to potrwa i co to oznacza dla ich firmy - mówi Kate Strayer, producentka imprez i specjalista ds. marketingu marki w firmie Entire Productions w San Francisco. Strayer dodaje: - Z cierpliwością wiąże się empatia, a wraz z nią bardziej pożądany partner biznesowy. Nikt nie chce mieć poczucia, że spieszy się z podjęciem decyzji (nawet jeśli chcemy pospieszyć go z podjęciem decyzji)... Po prostu starajmy się okazywać trochę delikatności każdego dnia.

Autor: Anna Górska, wiceprezes zarządu SKKP ds. współpracy międzynarodowej, doradca zarządu Symposium Cracoviense, Positive Impact Events Ambassador
Informacje ukazają się w cyklu „Newsy ze Świata – Akademia SKKP”

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl