SITE Poland wyznacza kierunki działania

Spotkanie strategicznie SITE Poland poświęcone było wyborowi kluczowych celów do realizacji w 2021. W planie na kolejny rok pojawią się takie projekty jak: CSR, Destination Poland, Young Leaders, Certyfikacja Pilotów.

 – To bardzo trudny rok dla branży, dla naszych członków i stowarzyszenia. Od marca lodowaty wiatr wieje nam w oczy, zamraża nasze biznesy. Niestety nie mamy żadnej pewności, że po zimie przyjdzie odwilż i nasz rynek odrodzi się… Mimo tych wszystkich trudności stowarzyszenie współdziała z innymi interesariuszami rynku dla dobra branży MICE w ramach Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń – informuje zarząd SITE Poland.

Działania te będą kontynuowane w 2021. Stowarzyszenie widzi ogromną potrzebę rozmów z rządem i wsparcia dla firm członkowskich. Działa na kilku polach, ma również swojego przedstawiciela w Radzie Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP.

W październiku br. Organizacja złożyła wniosek o wpis do KRS o działalności gospodarczej. Ma to umożliwić realizację długoletniego planu certyfikacji pilotów incentive dla turystyki wyjazdowej i przyjazdowej. – Uważamy, że potrzeba szkoleń i certyfikacji zwiększy się w kolejnych latach, z uwagi na zmiany w tym obszarze spowodowane wpływem wirusa. Nasz rynek dotkną wkrótce nieodwracalne zmiany w zakresie zasobów HR. Dlatego jednym z naszych celów strategicznych jest rozwój i kształcenie kadr – tłumaczą przedstawiciele SITE Poland.

Nowością na rynku będzie Program Young Leaders. Stowarzyszenie umożliwi studentom oraz młodym członkom uczestnictwo w programach rozwojowych prowadzonych przez profesjonalistów. Stowarzyszenie zaprasza do tego programu wolontariuszy – mentorów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i mogą poświęcić swój czas.

Stowarzyszenie podjęło współpracę z Polską Organizacją Turystyczną i CVB, widząc szanse w tym, że Polska odnajdzie swoje miejsce na mapie nowych destynacji na wyjazdy incentive.
Wstępne wyniki SITE Incentive Travel Industry Index 2020 wskazują, że zmniejszeniu ulegną budżety, grupy będą mniej liczne, a wyjazdy będą krótsze. – Jesteśmy pewni, że nasi członkowie uwzględnią te trendy i zaprojektują swoją ofertę wykorzystując potencjał turystyczny naszego kraju.
Planujemy szereg inicjatyw, np. podróże studyjne dla członków organizujących wyjazdy motywacyjne do wybranych regionów Polski.  Członkom, którzy specjalizują się w organizacji przyjazdów do Polski będziemy oferować wspólne inicjatywy na polu wymiany doświadczeń i promocji Polski wśród ponad 2,2 tys. członków Site Global. W tym celu tworzymy we współpracy z POT podstronę „Destination Poland” na stronie internetowej stowarzyszenia – tłumaczy zarząd SITE Poland.

Szczegółowy kalendarz działań dostępny będzie w styczniu 2021. Znajdą się w nim takie projekty jak: CSR, Destination Poland, Young Leaders, Certyfikacja Pilotów.
Stowarzyszenie to członkowie, w tym tkwi siła, to oni dopingują nas do działania i pracują razem z nami. Wspólnie z członkami przygotowujemy wydarzenia, aby zaspokoić ich różne potrzeby: przynależności do grupy, inspiracji, edukacji czy wsparcia. Plan jest bardzo ambitny. Liczymy, że w jego realizacji pomoże nam aktywność naszych członków i wsparcie partnerów – podsumowuje.

Spotkane odbyło się online, 6 listopada.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl