Jak sobie zapewnić efekt WOW - incentive na statku

18 maja 2011 r., w siedzibie SOIT przy ul. Wiertniczej 141 w Warszawie odbyło się spotkanie „Zapewnij sobie efekt WOW”, na którym została przedstawiona propozycja wyjazdów incentive, w oparciu o rejsy wycieczkowe - Incruiser.

 

Przedstawiciele z EXCITERS Incentive Travel zaprezentowali możliwości podróży liniami żeglugowymi w kontekście wyjazdów incentive.

 

Statki wycieczkowe to prawdziwe pływające centra rozrywki, w których znajdują się: sale konferencyjne, ścianki wspinaczkowe, kina 4D, galerie handlowe, parki wodne, minigolf, symulatory F1 i wiele innych atrakcji. Istnieje również możliwość zaplanowania rejsów tematycznych z przemyślanym programem.

 

Wbrew obiegowej opinii, wyjazdy tego typu nie muszą być specjalnie drogie. Standard podróży można dopasować do indywidualnych możliwości. Udział w rejsie daje przede wszystkim możliwość zwiedzania unikalnych miejsc w krótkim czasie.

 

Rejsy wycieczkowe realizują wszystkie cele wyjazdów motywacyjnych zawierajac w sobie wszystkie ważne dla nich elementy, takie jak: integracja, motywacja i nagroda.


W opinii prowadzących, wyjazdy incentive realizowane w oparciu o rejsy wycieczkowe są w stanie skutecznie wzmocnić tzw „efekt WOW” podróży incentive.

 

- Warto tutaj odpowiedzieć na pytanie, czym w ogóle jest „efekt Wow”, ponieważ pod tym pojęciem może iść wiele różnych skojarzeń, w zależności od tego z jakiej perspektywy oceniamy wyjazdy typu Incentive. Dla samych uczestników, to przede wszystkim efekt wrażeniowy, który tak naprawdę można zmierzyć sumą niezwykłych doświadczeń. Czyli to co się dzieje „ tu i teraz” - podczas wyjazdu, a także to o czym nie możemy zapominać - wspomnienia jakie pozostają w uczestnikach po powrocie. Dla Klienta „efektem Wow” może być możliwość kreowania magicznej rzeczywistości, element zaskoczenia i spełnienia w zaskakujący, efektywny, a przy tym efektowny sposób postawionych celów - powiedział Daniel Drozd, Incentive Manager z EXCITERS Incentive Travel.

 

W drugiej części spotkania do organizowania wydarzeń w Hiszpanii zachęcał Gustavo Molinari z RTA Group, który zachęcał do odwiedzania popularnych hiszpańskich destynacji oraz odkrycia na nowo uroków takich miejsc jak Andaluzja czy Ibiza, zwłaszcza poza sezonem.

 

źródło: MeetingPlanner.pl
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl