Gra online dla klientów grupy InterContinental

InterContinental Hotels Group zaproponowała swoim klientom grę, której celem jest zdobywanie punktów do programu lojalnościowego. W grze mogą uczestniczyć wszyscy członkowie Priority Club. Punkty, jak dotąd, mogą otrzymać tylko mieszkańcy Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Kanady.

 

W grze internetowej Win It in a Minute gracze muszą odpowiadać na pytania związane z podróżami. Gracz musi odpowiedziec w 12 sekund. Wygrywają najszybsi. Każdego dnia 50 najlepszych wyników nagradzanych jest pięcioma tysiącami punktów, a na koniec każdego tygodnia pierwsza setka otrzymuje dodatkowe 15 tys. punktów. Zabawa trwa do 15 kwietnia.

 

W hotelowym programie lojalnościowym Priority Club Rewards, którym zarządza IHG, uczestniczy ponad 37 mln członków na całym świecie.

 

Grupa Hoteli InterContinental to jedna z największych grup hotelowych, jeżeli chodzi o liczbę pokoi. IHG posiada, zarządza, dzierżawi lub udostępnia swój znak prawie 4 tys. hotelom w prawie 100 krajach (i terytoriach) na całym świecie.

 

Grupa w swoim portfolio posiada, takie marki jak: InterContinental Hotels & Resorts, Holiday Inn Hotels and Resorts, Holiday Inn Express, Staybridge Suites, Candlewood Suites oraz Hotel Indigo. InterContinental Hotels Group PLC jest holdingiem zarejestrowanym w Wielkiej Brytanii.

 

źródło: horecanet.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl