Gra online dla klientów grupy InterContinental
InterContinental Hotels Group zaproponowała swoim klientom grę, której celem jest zdobywanie punktów do programu lojalnościowego. W grze mogą uczestniczyć wszyscy członkowie Priority Club. Punkty, jak dotąd, mogą otrzymać tylko mieszkańcy Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Kanady.
W grze internetowej Win It in a Minute gracze muszą odpowiadać na pytania związane z podróżami. Gracz musi odpowiedziec w 12 sekund. Wygrywają najszybsi. Każdego dnia 50 najlepszych wyników nagradzanych jest pięcioma tysiącami punktów, a na koniec każdego tygodnia pierwsza setka otrzymuje dodatkowe 15 tys. punktów. Zabawa trwa do 15 kwietnia.
W hotelowym programie lojalnościowym Priority Club Rewards, którym zarządza IHG, uczestniczy ponad 37 mln członków na całym świecie.
Grupa Hoteli InterContinental to jedna z największych grup hotelowych, jeżeli chodzi o liczbę pokoi. IHG posiada, zarządza, dzierżawi lub udostępnia swój znak prawie 4 tys. hotelom w prawie 100 krajach (i terytoriach) na całym świecie.
Grupa w swoim portfolio posiada, takie marki jak: InterContinental Hotels & Resorts, Holiday Inn Hotels and Resorts, Holiday Inn Express, Staybridge Suites, Candlewood Suites oraz Hotel Indigo. InterContinental Hotels Group PLC jest holdingiem zarejestrowanym w Wielkiej Brytanii.
źródło: horecanet.pl