Hotel Brant od grudnia pod marką Mercure
Grupa Accor rozbudowuje portfolio marki Mercure w Polsce – podpisała umowę franczyzy z właścicielem Hotelu Brant Warszawa Wiązowna. Dzięki porozumieniu podwarszawski obiekt, od grudnia 2020 r. będzie funkcjonował pod marką Mercure, zasilając tym samym rodzinę hoteli segmentu midscale Grupy.
Jeszcze w tym roku do grupy 22 hoteli Mercure działających w Polsce dołączy Hotel Brant, którego współwłaścicielem jest aktor Kuba Wesołowski. Grupa Accor podpisała właśnie umowę franczyzy z inwestorem i właścicielem obiektu, firmą Polish Business Promotion. Zlokalizowany w podwarszawskim Majdanie hotel będzie funkcjonował jako Mercure Warsaw Wiązowna Brant Hotel.
– Warszawa jest ważnym punktem na mapie hoteli Accor, dlatego rozwijanie oferty obiektów naszych marek w mieście i okolicy jest istotnym elementem umacniania pozycji lidera na krajowym rynku. Tym bardziej cieszymy się, gdy do portfolio marek Accor dołączają prestiżowe obiekty, takie jak Hotel Brant. Wierzymy, że rozpoznawalność i uznana jakość marki Mercure w połączeniu z działalnością Polish Business Promotion zapewni gościom odwiedzającym stolicę wypoczynek i relaks, jakiego szukają. Hotel ma również bardzo dobrą ofertę gastronomiczną oraz duże przestrzenie konferencyjno-bankietowe. Jestem przekonany, że marka Mercure pozytywnie wpłynie na obroty hotelu – mówi Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Accor
Otwarty w 2009 roku kompleks Brant Hotel & Restaurant oferuje gościom 60 pokojów oraz przestrzenie konferencyjno-szkoleniowe. Do dyspozycji gości są m.in. dwie sauny, boisko do siatkówki, ścieżki joggingowe czy zewnętrzna altana z ogniskiem. Obiekt jest otoczony zielenią. Brant kieruje swoją ofertę zarówno do gości indywidualnych, jak i biznesowych oraz do organizatorów wydarzeń.
– Bieżący rok dla całej branży jest bardzo wymagający, dlatego mając na uwadze dynamicznie zmieniający się rynek hotelowy w Polsce, postanowiliśmy przeprowadzić szereg zmian i udoskonaleń naszego obiektu. Jednym z naszych celów biznesowych było podpisanie umowy franczyzowej z uznaną na świecie siecią hotelarską, dlatego zdecydowaliśmy się przyłączyć do rodziny hoteli Accor. Uważamy, że dzięki doświadczeniu i wiedzy Accor, będziemy w stanie jeszcze bardziej podnieść standardy naszych usług. Osiem lat doświadczenia w prowadzeniu hotelu w połączeniu z jakością hoteli Mercure pozwala nam z optymizmem patrzeć na rok 2021 – mówi Sebastian Jóźwiak, prezes zarządu Polish Business Promotion.