Hotel Brant od grudnia pod marką Mercure

Od lewej: współwłaściciel Hotelu Brant Jakub Wesołowski, Sylwia Maśluk VP talent & culture Eastern Europe Accor, Sebastian Jóźwiak prezes zarządu Polish Business Promotion
Na zdjęciu: Od lewej: współwłaściciel Hotelu Brant Jakub Wesołowski, Sylwia Maśluk VP talent & culture Eastern Europe Accor, Sebastian Jóźwiak prezes zarządu Polish Business Promotion

Grupa Accor rozbudowuje portfolio marki Mercure w Polsce – podpisała umowę franczyzy z właścicielem Hotelu Brant Warszawa Wiązowna. Dzięki porozumieniu podwarszawski obiekt, od grudnia 2020 r. będzie funkcjonował pod marką Mercure, zasilając tym samym rodzinę hoteli segmentu midscale Grupy.

Jeszcze w tym roku do grupy 22 hoteli Mercure działających w Polsce dołączy Hotel Brant, którego współwłaścicielem jest aktor Kuba Wesołowski. Grupa Accor podpisała właśnie umowę franczyzy z inwestorem i właścicielem obiektu, firmą Polish Business Promotion. Zlokalizowany w podwarszawskim Majdanie hotel będzie funkcjonował jako Mercure Warsaw Wiązowna Brant Hotel.

 – Warszawa jest ważnym punktem na mapie hoteli Accor, dlatego rozwijanie oferty obiektów naszych marek w mieście i okolicy jest istotnym elementem umacniania pozycji lidera na krajowym rynku. Tym bardziej cieszymy się, gdy do portfolio marek Accor dołączają prestiżowe obiekty, takie jak Hotel Brant. Wierzymy, że rozpoznawalność i uznana jakość marki Mercure w połączeniu z działalnością Polish Business Promotion zapewni gościom odwiedzającym stolicę wypoczynek i relaks, jakiego szukają. Hotel ma również bardzo dobrą ofertę gastronomiczną oraz duże przestrzenie konferencyjno-bankietowe. Jestem przekonany, że marka Mercure pozytywnie wpłynie na obroty hotelu – mówi Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Accor

Otwarty w 2009 roku kompleks Brant Hotel & Restaurant oferuje gościom 60 pokojów oraz przestrzenie konferencyjno-szkoleniowe. Do dyspozycji gości są m.in. dwie sauny, boisko do siatkówki, ścieżki joggingowe czy zewnętrzna altana z ogniskiem. Obiekt jest otoczony zielenią. Brant kieruje swoją ofertę zarówno do gości indywidualnych, jak i biznesowych oraz do organizatorów wydarzeń.

– Bieżący rok dla całej branży jest bardzo wymagający, dlatego mając na uwadze dynamicznie zmieniający się rynek hotelowy w Polsce, postanowiliśmy przeprowadzić szereg zmian i udoskonaleń naszego obiektu. Jednym z naszych celów biznesowych było podpisanie umowy franczyzowej z uznaną na świecie siecią hotelarską, dlatego zdecydowaliśmy się przyłączyć do rodziny hoteli Accor. Uważamy, że dzięki doświadczeniu i wiedzy Accor, będziemy w stanie jeszcze bardziej podnieść standardy naszych usług. Osiem lat doświadczenia w prowadzeniu hotelu w połączeniu z jakością hoteli Mercure pozwala nam z optymizmem patrzeć na rok 2021 – mówi Sebastian Jóźwiak, prezes zarządu Polish Business Promotion.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl