Zakończył się remont hotelu Courtyard by Marriott

Polski Holding Hotelowy (PHH) zakończył generalną modernizację hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Prace remontowe, które finalnie kosztowały 42 miliony złotych, objęły cały obiekt. Do dyspozycji gości oddano pięć pięter, gdzie znajdują się pokoje, powierzchnie wspólne, zaplecze konferencyjne oraz restauracja i bar.

Modernizacja hotelu Courtyard rozpoczęła się w maju zeszłego roku. Jak informuje PHH, nie był to łatwy proces. Hotel przez cały okres trwania remontu nie przerywał swojej działalności i przyjmował gości. Z drugiej strony wiosną w Polsce pojawiła się pierwsza fala koronawirusa. Mimo to nie wpłynęło to na zakłócenie dalszych prac remontowych, co więcej pracownicy hotelu bardzo mocno zaangażowali się w walkę z pandemią. Courtyard wspomógł kadrę medyczną Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie, będąc pierwszą w Polsce bazą noclegową dla medyków. Ostatecznie holding zgodnie z harmonogramem zakończył w terminie remont warszawskiego obiektu.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów remontu hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Pomimo pandemii, terminowe zakończenie prac modernizacyjnych pokazuje, że konsekwentnie realizujemy strategię PHH i wykorzystujemy ten trudny okres do podnoszenia standardu naszych działań. Ta inwestycja była dla nas bardzo ważna, ze względu na to, że Courtyard jest naszym flagowym hotelem, który po 17 latach funkcjonowania zasługiwał na nowe oblicze  – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

W pierwszym etapie oddano do dyspozycji gości powierzchnię konferencyjną. Hotel oferuje 13 sal konferencyjnych, w tym zmodernizowaną salę balową, o łącznej powierzchni 764 m2. Obiekt zapewnia obecnie warunki do organizacji telekonferencji czy spotkań biznesowych, z zachowaniem wszelkich zasad sanitarnych.

Kolejnym krokiem było nadanie nowego oblicza restauracji Brasserie, Lobby Baru oraz recepcji. Warszawska Pracownia Urbanistyki i Architektury – Pracownia FBT,  postawiła na pastele w odcieniach beżu, szarości, błękitu, czerni i bieli. Wystrój tworzą wielokolorowe lampy wiszące na wielu poziomach, inspirowane polskim bursztynem, drewniane elementy dekoracyjne i dotąd niespotykane w Courtyardzie kolory.
– Goście wybierający Courtyard poczują różnicę między biznesowym charakterem obiektu w ciągu dnia, a wyjątkową atmosferą panującą wieczorem – podkreśla pracownia FBT – ta kreacja ma odróżniać warszawski Courtyard od konkurencji. Dodatkowo podkreślając lokalny charakter wnętrz, przy remoncie hotelu wykorzystano w większości polskie produkty, ponieważ Polski Holding Hotelowy stawia na polskie brandy i wspiera rozwój polskich firm i informuje pracownia.

W ostatnim etapie remontowane były pokoje. Docelowo oddanych do dyspozycji gości zostało 241 odnowionych pokojów z łóżkami typu King lub Twin, w tym pięć apartamentów i cztery pokoje dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zastosowanie naturalnych materiałów miało na celu ocieplenie wnętrza i nadanie przestrzeni charakteru domowego klimatu.
– Mam nadzieję, że po zakończeniu pandemii, kiedy pojawi się możliwość organizacji konferencji, nowoczesne wnętrza hotelu Courtyard będą jednym z najpopularniejszych miejsc organizacji spotkań biznesowych w Warszawie. Z całą pewnością mogę powiedzieć, że będzie modnie tutaj bywać – przekonuje Artur Derela, dyrektor hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl