Andrzej Szymczyk zarządza Tink Labs
Na czele polskiego oddziału Tink Labs Limited stanął Andrzej Szymczyk, który odpowiada za wprowadzenie na w Polsce i na Ukrainie flagowego produktu Tink Labs – „handy”, skierowanego do rynku hotelarskiego i turystycznego.
Andrzej Szymczak rozpoczął swoją karierę w hotelarstwie, pracując w USA i Wielkiej Brytanii m.in. w sieci Hilton Worldwide. Po zdobyciu doświadczenia w różnych działach i hotelach przeniósł się do warszawskiego hotelu Hilton, gdzie kontynuował swój rozwój, zarządzając m.in. działem sprzedaży konferencji i imprez. Jako dyrektor sprzedaży i marketingu w Hotelu Narvil Conference & Spa odpowiadał za stworzenie i realizację strategii zwiększania przychodów oraz świadomości marki. Ma również doświadczenie związane z rozwojem startupów związanych z branżą hotelarską i eventową.
handy to bezpłatny smartfon dla gości hotelowych, który – jak podkreśla Szymczyk – pozwala hotelarzom na wyodrębnienie i zagospodarowanie dotychczas niewykorzystywanego potencjału przychodów oraz na wzrost satysfakcji gości z usług hotelu. Dotychczasowe wyniki z innych rynków pokazują, że handy zwiększa wykorzystanie usług hotelowych, co pozwala na wzrost przychodów o około 20 proc. handy pomaga również w podwyższeniu liczby i jakości recencji na TripAdvisor, co przekłada się także na wzrost RevPar. Z kolei dane dostępne przez panel administracyjny pomagają hotelom w lepszym zrozumieniu ich gości, aby zapewnić im jeszcze bardziej spersonalizowaną obsługę, a hotelowi lepsze wykorzystanie jego usług – zapewniają twórcy narzędzia.