Tomasz Mlącki w DMC Poland
Tomasz Mlącki pełni obecnie funkcję sales & business development directora w agencji DMC Poland. Odpowiedzialny jest za planowanie i koordynację działań sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych klientów na kluczowych rynkach.
Za wyzwanie na nowym stanowisku uważa dynamiczny rozwój sprzedaży poprzez wdrożenie koherentnej strategii.
Tomasz Mlącki ukończył Wydział Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę zawodową zaczął w Agencji Uniwersyteckiej BPiT Almatur, jako specjalista ds. turystyki. W zarządzie biura Almatur był specjalistą, kierownikiem Działu Przyjęć i Działu Handlowego. Zajmował się turystyką przyjazdową i zarządzaniem produktami skierowanymi do turysty indywidualnego.
Był także przedstawicielem Almaturu (a tym samym Polski) w International Student Travel Confederation i Federation of International Youth Travel Organizations oraz członkiem Steering Committee of International Student Travel Confederation, z siedzibą w Amsterdamie.
Zajmował się także intensywnym pilotażem imprez wyjazdowych w Azji, Australii i Europie. Pełnił funkcję dyrektora ds. turystycznych w Delta Tours, realizując imprezy wyjazdowe MICE dla klientów z Polski.
Od roku 2001 do 2010 zajmował stanowiska senior project manager oraz incentive department managera w Mazurkas Travel DMC, a w roku 2011 - meetings & incentive directora w Global Wings sp. z o.o. Od 2012 roku pełnił funkcję MICE directora w Select Poland DMC. Od 2011 roku jest członkiem MPI.
Jego zainteresowania to podróże, teatr, kino, bieganie, turystyka górska, dobra książka, historia, polityka, pisanie o tym, co ważne. Jest fanem skoków narciarskich.