Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Personalia

Dorota Nidzgorska-Mazonik w Hotelu Arłamów

Dorota Nidzgorska-Mazonik została nowym dyrektorem regionalnym sprzedaży w czterogwiazdkowym Hotelu Arłamów w Bieszczadach.

 

Dotychczas, przez ponad trzy lata, pracowała na podobnym stanowisku w hotelu Nosalowy Dwór Resort & Spa w Zakopanem, gdzie była między innymi odpowiedzialna za tworzenie budżetu sprzedaży dla branży MICE, utrzymywanie kontaktów z klientami korporacyjnymi i tworzenie umów handlowych.
 

Wcześniej była zatrudniona jako dyrektor sprzedaży i marketingu w Pałacu Żelechów Spa & Wellness oraz w Warszawiance Centrum Kongresowym. Taką samą funkcje pełniła także w Hotelu Narvil Conference & Spa w Serocku.
 

Przez dziewięć lat związana była Hotelem Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim, gdzie między innymi pełniła funkcję kierownika działu sprzedaży i marketingu. Pracowała także w Mazurkas Travel jako specjalista ds. turystyki.
 

Z wykształcenia jest filologiem rosyjskim, ukończyła studia na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe na tej uczelni w zakresie zarządzania sprzedażą. Posługuje się także językiem angielskim. Ukończyła kursy dotyczące między innymi zarządzania działem handlowym, pozyskiwania i obsługi klientów, negocjacji handlowych.

 

Czterogwiazdkowy Hotel Arłamów to wszechstronny, kompleksowy obiekt w górach, o charakterze wypoczynkowo-konferencyjno-sportowym. Posiada 254 pokoje dla blisko 750 osób. Kompleks konferencyjny Arłamowa to 14 sal konferencyjnych, przestrzeń wystawiennicza o łącznej powierzchni 4300 mkw. oraz patio o powierzchni 2300 mkw., które pomieści 1500 osób. Obiekt oferuje także nowoczesną strefę spa & wellness, przestronne restauracje z widokiem na Bieszczady oraz Centrum Sportowe, w którym organizować można zmagania w 24 dyscyplinach sportu.

02 gru 2018
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.