Lloyd Group: nowa szefowa marketingu

Anna Seroczyńska objęła nowo utworzone stanowisko head of marketing w Lloyd Group, w skład której wchodzą trzy marki – Lloyd Properties, Buy & Rent oraz Rent like home.

 

Nowa szefowa marketingu jest odpowiedzialna za stworzenie i implementację strategii marketingowej oraz reklamowej, współpracę z partnerami biznesowymi, a także bezpośredni nadzór nad działaniami z obszaru komunikacji marek.

Utworzenie nowego stanowiska jest efektem rozwoju całej Grupy, na którą składają się trzy spółki, pięć oddziałów ogólnopolskich oraz niemal 100-osobowy zespół.
Anna Seroczyńska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej. Jako dyrektor kreatywna przez wiele lat rozwijała kompetencje strategiczne oraz realizowała projekty dla marek z sektora real estate, m.in. Orco (Złota 44), Atlas Estates, Ebejot, Red Development, Ancona, Soho i SMG Deutschland.
– W Lloyd Group najważniejsi są dla nas ludzie i robimy wszystko, żeby przyciągać najlepszych. Zarówno w biznesie, jak i kontekście zespołu myślimy nieszablonowo. Właśnie dlatego postanowiliśmy zbudować wewnętrzny dział marketingu na czele z doświadczonym dyrektorem. Stanowisko to powierzyliśmy Annie Seroczyńskiej – osobie prosto z rynku reklamowego, z ogromnymi kwalifikacjami w dziedzinie marketingu, w kreacji i projektach real estate. Dla nas ten wybór to śmiała realizacja celów w obszarze komunikacji i promocji dla całej Grupy – powiedział Kamil Kosior, CEO Lloyd Group.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl