Awanse na stanowiska dyrektorskie w Grupie Walk
Angelika Kobylarz awansowała na stanowisko account director w Walk Creative, natomiast Mieszko Maj objął stanowisko HR director w ramach struktury całej grupy marketingowej Walk.
Angelika Kobylarz związana jest w Grupą Walk od 2016 roku. Od początku swojej pracy w Walk Creative odpowiadała głównie za pracę zespołu obsługującego Vision Express, najpierw jako senior account manager, a następnie jako account supervisor. Prowadziła działania dla takich klientów jak Promedica 24 czy Ciech. Odpowiadała też za projekt wprowadzenia na polski rynek marki About You.
Angelika obejmując stanowisko account directora będzie bezpośrednim wsparciem dla Piotra Sroki, client service directora w Walk Creative, odpowiadając za wszystkich klientów spółki. Awans jest wynikiem zrealizowania założonych celów biznesowych i HR-owych ustalonych na początku 2018 roku.
Mieszko Maj karierę zawodową zaczynał jako trener umiejętności psychospołecznych w firmie szkoleniowej Gamma. Następnie przez trzy lata prowadził własną działalność doradczo-szkoleniową, realizując projekty HR dla polskich oraz zagranicznych korporacji. Pracował też w Instytucie Gaussa jako konsultant HR oraz w Platige Image na stanowisku HR business partner. Do struktur Grupy Walk dołączył w maju 2017 roku, obejmując stanowisko HR managera. Z początkiem tego roku awansował na stanowisko HR director.
Jego awans związany jest z rozbudową działu HR i rosnącym zapotrzebowaniem agencji w takich obszarach jak rekrutacja, szkolenia i employer branding. Do głównych wyzwań Mieszka w najbliższym czasie będzie należało procesowe wspieranie wymiany wiedzy i umiejętności pomiędzy poszczególnymi Business Unitami Grupy Walk.
Walk – polska niezależna grupa marketingowa obecna na rynku od 2006 roku. Od 2017 roku należy do weCAN, sieci zrzeszającej niezależne agencje reklamowe i domy mediowe z Europy Środkowo-Wschodniej. Jest również współzałożycielem spółki zarządzającej siecią – weCAN Ltd.
Oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne, tworzone w obrębie jednej struktury zgodnie z ideą „one stop shop”. W grupie pracuje prawie 150 osób specjalizujących się w takich obszarach, jak: ATL, BTL, digital, field i shopper marketing, event marketing, public relations, social media.