Żaneta Berus działa jako In2Win Business Consulting
Od marca Żaneta Berus, dotychczas dyrektor zarządzająca Ptak Warsaw Expo, zmienia formułę współpracy z obiektem i reaktywuje działalność swojej firmy In2Win Business Consulting, specjalizującej się w doradztwie w branży MICE.
Żaneta Berus nadal współpracuje z Ptak Warsaw Expo, ale w funkcji doradcy zarządu, reprezentując swoją, niezależną firmę konsultingową. – Jestem odpowiedzialna m.in. za kluczowe międzynarodowe i polskie kontakty z organizacjami i korporacjami, uzgadniam z zarządem strategię działania na rynkach międzynarodowych, wraz z audytorami UFI prowadzę audyty imprez targowych, a także w mojej gestii pozostają kontakty z branżowymi polskimi i światowymi stowarzyszeniami i organizacjami, których Ptak Warsw Expo jest członkiem – informuje Żaneta Berus.
Taka formuła współpracy daje Żanecie Berus – założycielce i CEO In2Win Business Consulting – możliwość współpracy z innymi zarówno organizatorami, agencjami, jak i obiektami. I takie są plany założycielki firmy In2Win, która specjalizuje się w doradztwie w branży MICE – tworzeniu zespołów, strategii czy pomocy w sprzedaży, zarządzaniu obiektami wystawienniczymi, kongresowymi i eventowymi, prowadzeniu audytów obiektów i imprez, prezentacji zagranicznych firm w Polsce oraz szkoleniach i wystąpieniach publicznych. – In2Win może też prowadzić międzynarodowe audyty targowe, pomoże wprowadzić targi na arenę międzynarodową, wyszukać odpowiednich partnerów, ale także zbudować zespół, przeszkolić go i zadbać o to, aby stabilnie się rozwijał – informuje Żaneta Berus.
In2Win Business Consulting została założona w 2011 roku, ale jej działalność była zawieszona.
Żaneta Berus obecnie pełni także funkcję członka zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej ds. międzynarodowych.
Doświadczenie Żanety Berus to ponad 25 lat współpracy z różnymi instytucjami, w tym przez ostatnie kilkanaście lat były to głównie obiekty działające w branży MICE.
Od sierpnia 2017 do lutego tego roku pełniła funkcję dyrektor zarządzającej Ptak Warsaw Expo. Od 2001 roku do kwietnia 2017 związana była z Expo XXI Warszawa. Przez 10 lat była w zarządzie firmy Sapphire Group (do której należy Expo XXI Warszawa), od stycznia do kwietnia 2017 roku pełniła funkcję executive director. Początkowo w Expo XXI pracowała na stanowisku dyrektor handlowej. W 2006 roku objęła funkcję dyrektor zarządzającej, a w 2010 roku prezes zarządu.
Żaneta Berus swoje doświadczenie zawodowe zdobywała od wczesnych lat 90., na początku pracując w Biurze Promocji Zagranicznej w Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie. W latach 1996-2000 była konsulem handlowym w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim.
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ukończyła Wydział Handlu Zagranicznego. Swoją edukację kontynuowała w ramach licznych szkoleń i kursów. W 2000 roku ukończyła studium biznesowe Go Smart Business Starters i podyplomowe studium zarządzania na Northwestern Business College w Chicago. W 2010 roku do swoich naukowych osiągnięć dołączyła także dyplom studiów Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Za swoje działania na rzecz samorządu i zasługi dla promocji Polski otrzymała w październiku 2013 roku Srebrny Krzyż Zasługi. Ministerstwo Sportu i Turystyki uhonorowało ją Odznaką Zasłużony dla Turystyki, a we wrześniu 2016 roku Europejski Klub Biznesu przyznał jej nagrodę Bene Meritus za dynamiczne kierowanie Expo XXI. Także branża eventowa doceniła jej zaangażowanie. W 2012 roku uhonorowana została przez jury MP Power Awards, jako menedżer obiektu w kategorii Dostawca Venue. W styczniu 2015 r. Żaneta Berus odebrała kolejne wyróżnienie branżowe – tytuł „Osobowość Roku 2014” w kategorii „Menadżer obiektu”. Przez wiele lat była wiceprezesem Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego.
www.in2win.pl