Milena Białobrzeska w Royal Catering
Do zespołu Royal Catering na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży dołączyła Milena Białobrzeska. Do jej głównych obowiązków należy pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi, realizuje też i wdraża nowy projekt sprzedażowy.
– Dążymy do tego, aby firma Royal Catering była liderem w branży, nieustannie pracujemy nad ciekawymi, atrakcyjnymi ofertami i dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi były na najwyższych poziomie – stwierdza.
Milena Białobrzeska doświadczenie zdobywała jako menedżer projektu w firmie Meetings Management, komisarz Targów Usług dla Biznesu, menedżer autorskich szkoleń dla branży MICE oraz katalogu usług dla biznesu ( w latach 2004-2010). Od 2010 do 2015 była dyrektorem zarządzającym w Radar Events, gdzie odpowiadała za kompleksową organizację spotkań biznesowych. Skończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku rachunkowość i rewizja finansowa, jednak nigdy nie pracowała w wyuczonym zawodzie, gdyż od pierwszego dnia pochłonęła ją branża spotkań.
Ponieważ uwielbia eksperymentować w kuchni, praca w firmie cateringowej daje jej jeszcze więcej inspiracji i możliwość połączenia pracy z pasją. Poza gotowaniem uwielbia zumbę i spacery z psami.