Przemysław Kurdziel w Allegro Brand Experience Agency

Do zespołu Allegro Brand Experience Agency dołączył Przemysław Kurdziel, obejmując stanowisko business development directora. Będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii biznesowej agencji, a także wdrażanie nowych procesów i narzędzi. Ostatnio związany był z Focus Media Group i działającą w jej ramach Imagine Nations.
 

Przemysław Kurdziel dołączył do zespołu Allegro Brand Experience Agency z początkiem stycznia 2020. – Przemek będzie odpowiadał za egzekucję długofalowej strategii agencji związanej z poszerzeniem kompetencji w obszarze brand experience w Polsce oraz na rynkach zagranicznych” – mówi Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency. – Jego rolą będzie również poszukiwanie oraz wdrażanie nowych procesów i narzędzi usprawniających pracę zespołu, a także poszukiwanie przewag konkurencyjnych, które umocnią pozycję Allegro w branży marketingowej – dodaje Anna Gogacz.


Kurdziel posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej, które zdobył, realizując działania zarówno po stronie agencji, jak i międzynarodowej korporacji. W 2019 roku pracował w Focus Media Group, gdzie jako new business director był odpowiedzialny za określanie priorytetów biznesowych i kierunków rozwoju agencji oraz ich wdrażanie.

 

Wcześniej przez niemal cztery lata był związany z agencją Walk, gdzie jako business development manager Walk Events odpowiadał za działania new business, budowanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz prowadzenie procesów przetargowych. Koordynował również kwestie partnerstw i sponsoringu w ramach projektów takich jak Verva Street Racing 2016 czy Orlen Warsaw Marathon 2017. Swoje kompetencje rozwijał także w agencji Perfectto, w której na stanowisku new business director prowadził business development, wdrażał strategię marketingową oraz realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Wcześniej pracował jako specjalista ds. marketingu w EY (dawniej: Ernst & Young), prowadząc m.in. największy projekt marketingowy firmy – konkurs EY Przedsiębiorca Roku.


Przemysław Kurdziel jest również zaangażowany w działalność dydaktyczną. Prowadzi  zajęcia na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytecie Warszawskim, przybliżając studentom zagadnienia z zakresu zarządzania marką oraz event marketingu. Jako trener współpracuje też z platformą edukacji eventowej – Świat Eventów.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl