Przemysław Kurdziel w Allegro Brand Experience Agency
Do zespołu Allegro Brand Experience Agency dołączył Przemysław Kurdziel, obejmując stanowisko business development directora. Będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii biznesowej agencji, a także wdrażanie nowych procesów i narzędzi. Ostatnio związany był z Focus Media Group i działającą w jej ramach Imagine Nations.
Przemysław Kurdziel dołączył do zespołu Allegro Brand Experience Agency z początkiem stycznia 2020. – Przemek będzie odpowiadał za egzekucję długofalowej strategii agencji związanej z poszerzeniem kompetencji w obszarze brand experience w Polsce oraz na rynkach zagranicznych” – mówi Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency. – Jego rolą będzie również poszukiwanie oraz wdrażanie nowych procesów i narzędzi usprawniających pracę zespołu, a także poszukiwanie przewag konkurencyjnych, które umocnią pozycję Allegro w branży marketingowej – dodaje Anna Gogacz.
Kurdziel posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej, które zdobył, realizując działania zarówno po stronie agencji, jak i międzynarodowej korporacji. W 2019 roku pracował w Focus Media Group, gdzie jako new business director był odpowiedzialny za określanie priorytetów biznesowych i kierunków rozwoju agencji oraz ich wdrażanie.
Wcześniej przez niemal cztery lata był związany z agencją Walk, gdzie jako business development manager Walk Events odpowiadał za działania new business, budowanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz prowadzenie procesów przetargowych. Koordynował również kwestie partnerstw i sponsoringu w ramach projektów takich jak Verva Street Racing 2016 czy Orlen Warsaw Marathon 2017. Swoje kompetencje rozwijał także w agencji Perfectto, w której na stanowisku new business director prowadził business development, wdrażał strategię marketingową oraz realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Wcześniej pracował jako specjalista ds. marketingu w EY (dawniej: Ernst & Young), prowadząc m.in. największy projekt marketingowy firmy – konkurs EY Przedsiębiorca Roku.
Przemysław Kurdziel jest również zaangażowany w działalność dydaktyczną. Prowadzi zajęcia na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytecie Warszawskim, przybliżając studentom zagadnienia z zakresu zarządzania marką oraz event marketingu. Jako trener współpracuje też z platformą edukacji eventowej – Świat Eventów.