Pablo Dominguez Agregan ponownie w 180heartbeats

Pablo Dominguez Agregan, pomysłodawca „Niezniszczalną Tęczę” dla Ben & Jerry’s, wraca do agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Jako associate creative director odpowiada za prace kreatywne dla Burger Kinga, Ben & Jerry’s, Pyszne.pl i Nike. Pracuje z nowym juniorskim teamem - Antoniną Ruszkowską oraz Aleksandrem Madejem.

Pochodzący z hiszpańskiej Galicji Pablo Dominguez w 180heartbeats zaczynał swoją przygodę z reklamą. Przyjechał do Polski wiosną 2015 roku na staż w ramach Talent Programu. W ciągu trzech lat spędzonych w 180heartbeats, przeszedł drogę od stażysty do art directora. Pracował dla OBI, Allegro, Ben&Jerry’s, Dakea, San Miguel, Canal+. Największy sukces odniósł, wymyślając „Niezniszczalną Tęczę” dla Ben & Jerry’s w 2018 roku. Kampanię nagrodzono dwoma srebrnymi i trzema brązowymi Lwami, a także D&AD Awards, The One Show, Andy, Clio, Eurobest, Epica, MP Power Awards i wieloma innymi wyróżnieniami. W lipcu 2018 roku przeszedł do DDB Warszawa, gdzie jako senior art director pracował m.in. dla marek McDonald’s, Volkswagen i Huawei.

- Oprócz talentu, Pablo ma w sobie wspaniałą, pozytywną energię, za którą tęskniliśmy w 180 - mówi Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner 180heartbeats Jung v Matt. - Nowy rok zaczynamy więc pełni optymizmu, że ten powrót przyniesie dużo dobrego w tych skomplikowanych czasach - dodaje.

- Bardzo się cieszę, że wracam do 180heartbeats - komentuje Pablo Dominguez Agregan. - To agencja, w której niezwykle ceni się kreatywność. Pokazuje to od lat, ostatnio zdobywając tytuł Agencji Roku w KTR. Zaczynałem tutaj swoją zawodową karierę i jestem bardzo wdzięczny za nową możliwość rozwoju w tej właśnie agencji. Jestem przekonany, że razem zrobimy jeszcze kolejne wspaniałe projekty - dodaje.

W 180heartbeats jako associate creative director będzie pracował dla Burger Kinga, Ben & Jerry’s, Pyszne.pl, Nike. Zarządza nowym teamem kreatywnym, który równolegle dołączył do agencji. Tworzą go: Antonia Ruszkowska, junior art Director, oraz Aleksander Madej, junior copywriter. Ruszkowska pierwsze kroki w reklamie stawiała w BeCore Experiential Marketing w Los Angeles, gdzie uczestniczyła w tworzeniu eventów, m.in. dla Red Bulla, Disneya, CBS Super Bowl, XBOX, Amazona, White Claw, Harley’a Davidsona, Twitch, PUBG, BNP Paribas Open oraz wielu innych. Ukończyła szkołę filmową w Kalifornii - Dodge College Of Film And Media Arts (PR & Advertising i Graphic Design). Natomiast Madej przez półtora roku zdobywał doświadczenie w agencji digitalowej „Riff” w Amsterdamie - m.in. odpowiadał za social media The Ocean Cleanup, holenderskiej organizacji, która pomaga ratować oceany przed zaśmieceniem. Wcześniej pracował także w marketingu Philip Morris International w Lozannie i Warszawie. Absolwent State University of New York oraz New York University in Prague, który w tym roku broni tytułu magistra na University of Amsterdam.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl