Pablo Dominguez Agregan ponownie w 180heartbeats
Pablo Dominguez Agregan, pomysłodawca „Niezniszczalną Tęczę” dla Ben & Jerry’s, wraca do agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Jako associate creative director odpowiada za prace kreatywne dla Burger Kinga, Ben & Jerry’s, Pyszne.pl i Nike. Pracuje z nowym juniorskim teamem - Antoniną Ruszkowską oraz Aleksandrem Madejem.
Pochodzący z hiszpańskiej Galicji Pablo Dominguez w 180heartbeats zaczynał swoją przygodę z reklamą. Przyjechał do Polski wiosną 2015 roku na staż w ramach Talent Programu. W ciągu trzech lat spędzonych w 180heartbeats, przeszedł drogę od stażysty do art directora. Pracował dla OBI, Allegro, Ben&Jerry’s, Dakea, San Miguel, Canal+. Największy sukces odniósł, wymyślając „Niezniszczalną Tęczę” dla Ben & Jerry’s w 2018 roku. Kampanię nagrodzono dwoma srebrnymi i trzema brązowymi Lwami, a także D&AD Awards, The One Show, Andy, Clio, Eurobest, Epica, MP Power Awards i wieloma innymi wyróżnieniami. W lipcu 2018 roku przeszedł do DDB Warszawa, gdzie jako senior art director pracował m.in. dla marek McDonald’s, Volkswagen i Huawei.
- Oprócz talentu, Pablo ma w sobie wspaniałą, pozytywną energię, za którą tęskniliśmy w 180 - mówi Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner 180heartbeats Jung v Matt. - Nowy rok zaczynamy więc pełni optymizmu, że ten powrót przyniesie dużo dobrego w tych skomplikowanych czasach - dodaje.
- Bardzo się cieszę, że wracam do 180heartbeats - komentuje Pablo Dominguez Agregan. - To agencja, w której niezwykle ceni się kreatywność. Pokazuje to od lat, ostatnio zdobywając tytuł Agencji Roku w KTR. Zaczynałem tutaj swoją zawodową karierę i jestem bardzo wdzięczny za nową możliwość rozwoju w tej właśnie agencji. Jestem przekonany, że razem zrobimy jeszcze kolejne wspaniałe projekty - dodaje.
W 180heartbeats jako associate creative director będzie pracował dla Burger Kinga, Ben & Jerry’s, Pyszne.pl, Nike. Zarządza nowym teamem kreatywnym, który równolegle dołączył do agencji. Tworzą go: Antonia Ruszkowska, junior art Director, oraz Aleksander Madej, junior copywriter. Ruszkowska pierwsze kroki w reklamie stawiała w BeCore Experiential Marketing w Los Angeles, gdzie uczestniczyła w tworzeniu eventów, m.in. dla Red Bulla, Disneya, CBS Super Bowl, XBOX, Amazona, White Claw, Harley’a Davidsona, Twitch, PUBG, BNP Paribas Open oraz wielu innych. Ukończyła szkołę filmową w Kalifornii - Dodge College Of Film And Media Arts (PR & Advertising i Graphic Design). Natomiast Madej przez półtora roku zdobywał doświadczenie w agencji digitalowej „Riff” w Amsterdamie - m.in. odpowiadał za social media The Ocean Cleanup, holenderskiej organizacji, która pomaga ratować oceany przed zaśmieceniem. Wcześniej pracował także w marketingu Philip Morris International w Lozannie i Warszawie. Absolwent State University of New York oraz New York University in Prague, który w tym roku broni tytułu magistra na University of Amsterdam.