Anna Koszur zarządza Emlabem

Anna Koszur
Na zdjęciu: Anna Koszur

W ramach konsolidacji struktury marka Emlab, koncentrująca kompetencje experiential marketingowe Grupy S/F, podlega teraz pod Annę Koszur, która łączy te obowiązki z zarządzaniem agencją Scholz & Friends Warszawa. Wojciech Małysz, który zarządzał marką przez minione trzy i pół roku, rozstał się z firmą.


- Od dłuższego czasu dążymy do większej integracji struktur, pandemia przyspieszyła tylko ten proces - tłumaczy Marcin Jeziorski, CEO Grupy S/F.
 

Operacyjne prace teamu odpowiedzialnego za experiential marketing prowadzi Aleksandra Sternicka, jako business director. Do jej zadań należy przede wszystkim prowadzenie zespołów klienckich związanych z umowami ramowymi na obsługę m.in. Google Polska i BMW. W ostatnich latach Emlab wyspecjalizował się w prowadzeniu długofalowych programów rozwojowych dla klientów, a także produkcji eventów technologicznych w wersji online. W 2020 roku agencja zrealizowała ponad 400 takich projektów. Uczestniczyło w nich od kilkunastu do kilkuset osób. W sumie w projektach live organizowanych przez Emlab w 2020 r. wzięło udział łącznie ponad 10 tys. uczestników.

Anna Koszur z Scholz & Friends Warszawa związana jest od stycznia 2018 roku, od stycznia 2019 roku na stanowisku dyrektor zarządzającej.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl