PKP wybrało agencje do realizacji eventów
PKP Intercity SA wybrało cztery podmioty, które będą realizatorem usług eventowych dla działań marketingowych spółki na zasadzie obsługi ramowej. Wyboru dokonano w wyniku publikacji zapytania ofertowego.
Umowy zostaną zawarta z następującymi firmami: El Padre z Warszawy, Konsorcjum w składzie Red8 Events i Posterscope z Warszawy, Mediatouch z Warszawy oraz New Look Advertising z Warszawy.
Oferty złożyło w sumie 12 firm. Poza wybranymi były to warszawskie agencje: Idea Productions Poland Aneta Radzimirska, GonnaBe, Mea Group, Althermedia sp. z o.o. sp. k. oraz Althermedia sp. z o.o., MyPlace, Plej, konsorcjum: Silver Plate Sp. z o.o. z Warszawy oraz Partner of Promotion oraz KDK Sp. z o.o.
Kryterium wyboru ofert w pierwszym etapie była ocena merytoryczna, czyli kryterium jakościowe dostarczonych rozwiązań dla dwóch zadań (waga – 70 procent) oraz cena (waga – 30 procent). W drugim etapie zastosowano kryteria – oceny merytorycznej (waga – 60 procent) oraz ceny (waga – 40 procent).
Do drugiego etapu wybrano sześć podmiotów, oprócz zwycięskich były to: Idea Production Poland oraz My Place.
Termin obowiązywania umowy to 12 miesięcy od 1 listopada 2018 roku lub do wyczerpania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, z możliwością przedłużeni terminu, nie dłużej niż o sześć miesięcy, w przypadku niewykorzystania maksymalnego wynagrodzenia umowy.
Planowane jest podpisanie maksimum 5 umów ramowych. Wynagrodzenie maksymalne przewidziane na ten cel to 1,84 mln zł brutto.
W ramach wydarzeń o charakterze eventowym planowe są następujące przedsięwzięcia: event taborowy (na przykład prezentacja pasażerom nowego lub zmodernizowanego taboru, edukacja, wymogi narzucane przez programy unijne, których zamawiający jest beneficjentem), event wizerunkowy (promocja wizerunku marki, na przykład eventy tematyczne świąteczne, z okazji Dnia Dziecka), event promocyjny wspierający kampanie (wielopłaszczyznowe działania mające na celu wsparcie ofert sprzedażowych oraz narzędzi sprzedażowych), niestandardowy event ambientowy, będący wsparciem działań promocyjnych oraz aktywności w social media a także wydarzenia o charakterze wystawienniczym oraz wizerunkowym w ujęciu biznesowym, w tym targi, kongresy, konferencje, seminaria, wystawy, turnieje itp., imprezy cykliczne jak również wystąpienia w ramach wspólnego udziału spółek z Grupy PKP w zakresie obsługi agencyjnej, festiwale, koncerty, imprezy okolicznościowe i tematyczne, wszelkie wydarzenia kulturalne i plenerowe oraz inne wydarzenia promocyjne.