PKP wybrało agencje do realizacji eventów

PKP Intercity SA wybrało cztery podmioty, które będą realizatorem usług eventowych dla działań marketingowych spółki na zasadzie obsługi ramowej. Wyboru dokonano w wyniku publikacji zapytania ofertowego.
 

Umowy zostaną zawarta z następującymi firmami: El Padre z Warszawy, Konsorcjum w składzie Red8 Events i Posterscope z Warszawy, Mediatouch z Warszawy oraz New Look Advertising z Warszawy.
 

Oferty złożyło w sumie 12 firm. Poza wybranymi były to warszawskie agencje: Idea Productions Poland Aneta Radzimirska, GonnaBe, Mea Group, Althermedia sp. z o.o. sp. k. oraz Althermedia sp. z o.o., MyPlace, Plej, konsorcjum: Silver Plate Sp. z o.o. z Warszawy oraz Partner of Promotion oraz KDK Sp. z o.o.
 

Kryterium wyboru ofert w pierwszym etapie była ocena merytoryczna, czyli kryterium jakościowe dostarczonych rozwiązań dla dwóch zadań (waga – 70 procent) oraz cena (waga – 30 procent). W drugim etapie zastosowano kryteria – oceny merytorycznej (waga – 60 procent) oraz ceny (waga – 40 procent).
 

Do drugiego etapu wybrano sześć podmiotów, oprócz zwycięskich były to: Idea Production Poland oraz My Place.
 

Termin obowiązywania umowy to 12 miesięcy od 1 listopada 2018 roku lub do wyczerpania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, z możliwością przedłużeni terminu, nie dłużej niż o sześć miesięcy, w przypadku niewykorzystania maksymalnego wynagrodzenia umowy.
 

Planowane jest podpisanie maksimum 5 umów ramowych. Wynagrodzenie maksymalne przewidziane na ten cel to 1,84 mln  zł brutto.
 

W ramach wydarzeń o charakterze eventowym planowe są następujące przedsięwzięcia: event taborowy (na przykład prezentacja pasażerom nowego lub zmodernizowanego taboru, edukacja, wymogi narzucane przez programy unijne, których zamawiający jest beneficjentem), event wizerunkowy (promocja wizerunku marki, na przykład eventy tematyczne świąteczne, z okazji Dnia Dziecka), event promocyjny wspierający kampanie (wielopłaszczyznowe działania mające na celu wsparcie ofert sprzedażowych oraz narzędzi sprzedażowych), niestandardowy event ambientowy, będący wsparciem działań promocyjnych oraz aktywności w social media a także wydarzenia o charakterze wystawienniczym oraz wizerunkowym w ujęciu biznesowym, w tym targi, kongresy, konferencje, seminaria, wystawy, turnieje itp., imprezy cykliczne jak również wystąpienia w ramach wspólnego udziału spółek z Grupy PKP w zakresie obsługi agencyjnej, festiwale, koncerty, imprezy okolicznościowe i tematyczne, wszelkie wydarzenia kulturalne i plenerowe oraz inne wydarzenia promocyjne.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl