Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Stodoła Czereśniowy Sad

Grażyna (mazowieckie)

L’avanti Restaurant & Cocktail Bar

Warszawa (mazowieckie)

Hotel Lavender Kraków

Kraków (małopolskie)

Stadion Śląski

Chorzów (śląskie)

Pałac w Zaborówku

Zaborówek (mazowieckie)

Najnowsze usługi

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

EventoweMeble.pl

Warszawa (mazowieckie)

Winnica Dwórzno - degustacje

Dwórzno (mazowieckie)
A A
Przetargi

PKP wybrało agencje do realizacji eventów

PKP Intercity SA wybrało cztery podmioty, które będą realizatorem usług eventowych dla działań marketingowych spółki na zasadzie obsługi ramowej. Wyboru dokonano w wyniku publikacji zapytania ofertowego.
 

Umowy zostaną zawarta z następującymi firmami: El Padre z Warszawy, Konsorcjum w składzie Red8 Events i Posterscope z Warszawy, Mediatouch z Warszawy oraz New Look Advertising z Warszawy.
 

Oferty złożyło w sumie 12 firm. Poza wybranymi były to warszawskie agencje: Idea Productions Poland Aneta Radzimirska, GonnaBe, Mea Group, Althermedia sp. z o.o. sp. k. oraz Althermedia sp. z o.o., MyPlace, Plej, konsorcjum: Silver Plate Sp. z o.o. z Warszawy oraz Partner of Promotion oraz KDK Sp. z o.o.
 

Kryterium wyboru ofert w pierwszym etapie była ocena merytoryczna, czyli kryterium jakościowe dostarczonych rozwiązań dla dwóch zadań (waga – 70 procent) oraz cena (waga – 30 procent). W drugim etapie zastosowano kryteria – oceny merytorycznej (waga – 60 procent) oraz ceny (waga – 40 procent).
 

Do drugiego etapu wybrano sześć podmiotów, oprócz zwycięskich były to: Idea Production Poland oraz My Place.
 

Termin obowiązywania umowy to 12 miesięcy od 1 listopada 2018 roku lub do wyczerpania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, z możliwością przedłużeni terminu, nie dłużej niż o sześć miesięcy, w przypadku niewykorzystania maksymalnego wynagrodzenia umowy.
 

Planowane jest podpisanie maksimum 5 umów ramowych. Wynagrodzenie maksymalne przewidziane na ten cel to 1,84 mln  zł brutto.
 

W ramach wydarzeń o charakterze eventowym planowe są następujące przedsięwzięcia: event taborowy (na przykład prezentacja pasażerom nowego lub zmodernizowanego taboru, edukacja, wymogi narzucane przez programy unijne, których zamawiający jest beneficjentem), event wizerunkowy (promocja wizerunku marki, na przykład eventy tematyczne świąteczne, z okazji Dnia Dziecka), event promocyjny wspierający kampanie (wielopłaszczyznowe działania mające na celu wsparcie ofert sprzedażowych oraz narzędzi sprzedażowych), niestandardowy event ambientowy, będący wsparciem działań promocyjnych oraz aktywności w social media a także wydarzenia o charakterze wystawienniczym oraz wizerunkowym w ujęciu biznesowym, w tym targi, kongresy, konferencje, seminaria, wystawy, turnieje itp., imprezy cykliczne jak również wystąpienia w ramach wspólnego udziału spółek z Grupy PKP w zakresie obsługi agencyjnej, festiwale, koncerty, imprezy okolicznościowe i tematyczne, wszelkie wydarzenia kulturalne i plenerowe oraz inne wydarzenia promocyjne.

04 gru 2018
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.