Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Event Arena Szczecin

Szczecin (zachodniopomorskie)

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)

Osada Śnieżka w Łomnicy k. Karpacza

Łomnica k.Karpacza (dolnośląskie)

Najnowsze usługi

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)
A A
Przetargi

Partner of Promotion zrealizuje działania w ramach kampanii „Bezpieczny przejazd”

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg ogłoszony przez PKP Polskiej Linie Kolejowe S.A. na realizację działań public relations i event marketingowych dotyczących kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd”.

 

Będą one między innymi obejmowały takie działania jak warsztaty na temat bezpieczeństwa, działania ambientowe, organizacja konferencji prasowych, briefingów czy testów zderzeniowych.

 

Celem kampanii ma być podnoszenie świadomości zagrożeń wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych.

 

Budżet przeznaczony na ten cel określono na 1 200 000 zł netto (1 476 000 zł brutto).

 

W przetargu na realizację części dotyczącej działań public relations i event marketingu oferty złożyło siedem firm. Oprócz zwycięskiej były to: Havas Media z Warszawy z ofertą 1 523 355 zł brutto, Communication Unlimited z Warszawy z ofertą o wartości 330 993 zł brutto, Midspot Juliusz Kornaszewski z Warszawy, który zaproponował 1 351 118 zł brutto oraz Testa Communications z Warszawy, której oferta opiewała na 1 416 953,85 zł. Dwie pierwsze oferty zostały jednak odrzucone.

 

Oferta zwycięskiej firmy zawierała kwotę 564 123,51 zł brutto.

 

Cała kampania podzielona została na kilka części. Jej całkowita wartość została określona na 12 mln zł. Kampania będzie realizowana przez 12 miesięcy.

 

W sumie we wszystkich czterech częściach przetargu oferty złożyło 11 podmiotów (w tym pięć konsorcjów).

09 sty 2019
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.