Totalizator Sportowy wybiera agencje eventowe
Totalizator Sportowy sp. z o.o. ogłosiła przetarg nieograniczony dotyczący usług w zakresie organizacji oraz obsługi wydarzeń o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym (eventów). Umowa zostanie zawarta na 12 miesięcy z możliwością jej przedłużenia.
Realizacja zadań będzie się odbywała na podstawie składanych zleceń. Celem umowy jest ustalenie ogólnych warunków i zasad dotyczących realizacji zleceń i współpracy z agencją.
Oferent ma przedstawić koncepcję kreatywną w formie opisowej oraz wizualnej (prezentacja) obejmującą co najmniej koncepcję kreatywną eventu, i działań ambientowych oraz wizualizacje propozycji wraz z materiałami graficznymi, koszty realizacji oraz propozycje planu komunikacji dla określonej marki Lotto.
Wśród zadań agencji są m.in. organizacja działań 360 stopni promujących wizerunek marki Lotto jako filaru rozwoju sportu w Polsce przed Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio w 2020 i podczas wydarzenia oraz organizacja gali Programu Stypendialnego „100 na 100” im. Haliny Konopackiej i Ignacego Matuszewskiego.
Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów- ocena koncepcji kreatywnej dla zadania przetargowego (55 procent wagi), cena brutto za realizację zadania przetargowego i wycena eventu (35 procent wagi) oraz prowizja agencji- stawka procentowa (10 procent wagi).
Zamawiający zamierza wybrać maksymalnie sześciu wykonawców, którzy złożą, niepodlegające odrzuceniu, najkorzystniejsze oferty.
Termin składania ofert upływa 7 maja 2019 roku. Aby wziąć udział w prcesie przetraowym konieczna jest wpłata 5 tys. zł wadium.
Informacja o przetargu dostępna jest na stronie www.totalizator.pl