Pięć podmiotów wybranych do organizacji wydarzeń dla PKP SA

W wyniku przetargu nieograniczonego PKP SA wybrało pięć podmiotów w celu zawarcia umowy ramowej dotyczącej przygotowania, organizacji i obsługi wydarzeń, konferencji i spotkań.
 
W celu zawarcia umowy ramowej jako najkorzystniejsze wybrano oferty złożone przez pięć podmiotów, w tym dwa konsorcja. Są to: konsorcjum firm CN Group Sp. z o.o. z Warszawy – lider konsorcjum i Brill AV Media Sp. z o.o. z Warszawy oraz konsorcjum firm: Windmill Sp. z o.o. z Marek, lider konsorcjum i Windmill Marcin Pleta z Marek.
Wybrano także trzy firmy: Art Solutions Łukasz Kiełczewski z Łomianek, UseCase Sp. z o.o. z Warszawy oraz Onespace Events Sp. z o.o. z Warszawy.
 
W przetargu oferty złożyły także firmy: MyPlace z Warszawy oraz Mediatouch z Warszawy, które otrzymały najmniejsza liczbę punktów w ocenie. Kryterium w ocenie ofert stanowiły doświadczenie wykonawcy (waga 40 procent) oraz scenografia wydarzenia (60 procent).
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl