Pięć podmiotów wybranych do organizacji wydarzeń dla PKP SA
W wyniku przetargu nieograniczonego PKP SA wybrało pięć podmiotów w celu zawarcia umowy ramowej dotyczącej przygotowania, organizacji i obsługi wydarzeń, konferencji i spotkań.
W celu zawarcia umowy ramowej jako najkorzystniejsze wybrano oferty złożone przez pięć podmiotów, w tym dwa konsorcja. Są to: konsorcjum firm CN Group Sp. z o.o. z Warszawy – lider konsorcjum i Brill AV Media Sp. z o.o. z Warszawy oraz konsorcjum firm: Windmill Sp. z o.o. z Marek, lider konsorcjum i Windmill Marcin Pleta z Marek.
Wybrano także trzy firmy: Art Solutions Łukasz Kiełczewski z Łomianek, UseCase Sp. z o.o. z Warszawy oraz Onespace Events Sp. z o.o. z Warszawy.
W przetargu oferty złożyły także firmy: MyPlace z Warszawy oraz Mediatouch z Warszawy, które otrzymały najmniejsza liczbę punktów w ocenie. Kryterium w ocenie ofert stanowiły doświadczenie wykonawcy (waga 40 procent) oraz scenografia wydarzenia (60 procent).