Strefy Desperadosa w 2020 roku z Horeca Group

Agencja Horeca Group wygrała przetarg na produkcję stref festiwalowych Desperados w 2020 roku.

Celem przetargu było wybranie dostawcy stref sprzedażowych na festiwale i eventy na sezon 2020. Głównym zadaniem dla agencji było budowanie jeszcze silniejszych relacji z odbiorcami, poprzez zwiększenie widoczności marki na największych festiwalach w Polsce. Horeca Group przedstawiła najbardziej spójną, osadzoną w trendach i przemyślaną modułową konstrukcję, która daje możliwość egzekucji w zróżnicowanych przestrzeniach i warunkach.

2020 będzie kolejnym rokiem współpracy Desperados i Horeca Group. Sześć lat temu firma zaprojektowała i zrealizowała projekt stref sprzedażowych, których Desperados używał przez kolejne lata. Kontenerowe konstrukcje, w niemalże niezmienionej formie, obecne były na festiwalach i imprezach w całej Polsce. W odpowiedzi na brief Horeca Group postawiła na projekt strefy zwiększającej widoczność marki oraz doświadczenie odbiorcy.
– W zaproponowanym projekcie zastosowaliśmy unikalne materiały i formy, niecodzienne zestawienie materiałów i nieoczywiste rozwiązania technologiczne – mówi Yaga Widera, head of creative Horeca Group. – Efekt końcowy będzie można zobaczyć już latem 2020 roku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl