McCann Worldgroup zorganizuje wizytę Pucharu Świata FIFA w Polsce
Agencje wchodzące w skład McCann Worldgroup w Polsce zajmą się organizacją realizowanego przez Coca-Colę projektu „FIFA World Cup Trophy Tour”. Kompleksowa obsługa obejmuje organizację wizyty Pucharu w Polsce, w tym eventy, komunikację do mediów oraz działania digital i social media.
McCann Worldgroup pozyskała ten projekt w przetargu. Całością działań zajmą się agencje McCann, Momentum, MRM i Weber Shandwick oraz dom produkcyjny Craft.
Puchar zostanie pokazany w Polsce w dniach 26-28 marca w Pałacu Kultury i Nauki, a gospodarzem wydarzenia jest miasto stołeczne Warszawa. Wizycie pucharu w Polsce towarzyszyć będą atrakcje o charakterze sportowym. Wydarzenie związane z wizytą w Polsce Pucharu Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup odbywać się będzie pod honorowym patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiego Związku Piłki Nożnej oraz Ambasady Brazylii w Polsce.
„FIFA World Cup 2014 Trophy Tour” to międzynarodowy projekt realizowany przez Coac-Colę – sponsora Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup 2014 – od września 2013 r., w jego trakcie piłkarskie trofeum odwiedzi 90 krajów. Trasę FIFA World Cup Trophy Tour™ rozpoczęła oficjalna ceremonia pod pomnikiem Chrystusa Zbawiciela w Rio de Janeiro w Brazylii.
Coca-Cola związana jest z FIFA od 1974 roku i jest oficjalnym sponsorem FIFA World Cup™ od 1978 roku. Po raz trzeci Coca-Cola i FIFA realizują światową trasę Pucharu Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, która po raz pierwszy odbyła się w 2006, a następnie w 2010 roku.
www.fifa.com/trophytour