eXpresja zorganizowała uroczystość Zegarek Roku 2018
Agencja eXPRESJA była odpowiedzialna za organizację ceremonii wręczenia nagród w konkursie Zegarek Roku 2018. Organizatorem konkursu był serwis ch24.pl. Była to już dziewiąta edycja tego wydarzenia.
Agencja była odpowiedzialna za organizację wydarzenia - m.in. koordynację wszystkich elementów eventu, produkcję contentu wideo, scenografię.
Event odbył się 18 października 2018 roku w Pałacu Sobańskich w Warszawie. Jak podał portal ch24.pl, uczestniczyło w nim ponad 100 osób z szeroko pojętej branży zegarkowej, od reprezentantów zwycięskich marek i ich polskiej dystrybucji, przez media, kolekcjonerów i przyjaciół portalu.
Wieczór poprowadził dziennikarz radiowy Jarosław Juszkiewicz, którego głos znany jest również z nawigacji Google Maps. Jako nagrody wręczano ręcznie wykonywane statuetki.
Zegarek Roku to wydarzenie podsumowujące najciekawsze premiery w świecie luksusowych czasomierzy oraz promujące ideę tradycyjnej sztuki zegarmistrzowskiej.
Tegoroczna edycja konkursu obejmowała sześć kategorii: zegarek sportowy, zegarek z komplikacjami, zegarek klasyczny, zegarek damski, zegarek do 10.000 zł oraz innowacja w zegarmistrzostwie.
Główną nagrodę otrzymał A. Lange & Söhne. Wśród nagrodzonych znalazły się także takie marki jak Cartier czy Bulgari.
Wyboru zwycięzców w poszczególnych kategoriach dokonało jury, w skład którego weszli redaktorzy serwisu ch24.PL oraz międzynarodowe autorytety związane ze światem zegarków.
Przyznano również Nagrodę Publiczności, na podstawie głosowania internautów, oraz Nagrodę Specjalną Jury, dla osobowości szczególnie zasłużonej dla branży.
Serwis ch24.pl to kolejny związany z segmentem dóbr luksusowych klient eXPRESJI, a tegoroczne wydarzenie było już drugą jego edycją realizowaną przez agencję.