Creality zorganizowała urodziny Galerii Klif Gdynia
Agencja Creality z Łodzi była organizatorem eventu z okazji 22. urodzin Galerii Klif w Gdyni. Wydarzenie było realizowane przez Creality na zlecenie Aliganza Fashion Agency, która świadczy kompleksowe usługi marketingowe dla Klifa.
Agencja Creality odpowiadała za kompleksową organizację, kreację i produkcję eventu.
Wydarzenie, przygotowane specjalnie dla klientów Galerii, nawiązywało do filmowej tradycji Gdyni i przebiegało po znakiem filmu. Jego uczestnicy mogli sprawdzić swoją wiedzę z zakresu polskiej kinematografii czyli wziąć udział w filmowym quizie, przenieść się w czasie do kultowych polskich filmów, a także odkryć wyjątkowe rabaty w swoich ulubionych salonach.
Każdego dnia do zdobycia były karty podarunkowe oraz vouchery do Gdyńskiego Centrum Filmowego. Konkurs zakończył się wielkim finałem, podczas którego nagrodzono zwycięzców trzema kartami podarunkowymi – każda o wartości 5 tys. zł.
Natomiast za wystawę magazynu Elle „Moda w polskim filmie”, towarzyszącą imprezie, odpowiadała Aliganza Fashon Agency.
Event, w którym wzięło udział prawie 500 osób, odbył się od 23 do 30 października 2018 roku.