MediaCom Warszawa i Coca-Cola wypuścili Nuka-Colę z okazji premiery gry Fallout 76
Polski oddział MediaCom Beyond Advertising był pomysłodawcą akcji specjalnej towarzyszącej premierze gry Fallout 76, w ramach której firma Coca-Cola Poland wyprodukowała wyjątkowy produkt, jakim jest realna wersja Nuka-Coli, wirtualnego napoju z gry.
Polski oddział MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content, był autorem pomysłu na wyprodukowanie Nuka-Coli, nadzorował również cały proces powstawania projektu graficznego oraz samą produkcję Nuka-Coli. Za grafikę oraz jej produkcję odpowiedzialna była agencja reklamowa Fortis.
Coca-Cola Polska wyprodukowała limitowaną liczbę 2,5 tysiąca sztuk Nuka-Coli, której można było spróbować wyłącznie na specjalnym evencie premierowym gry Fallout 76, który odbył się 15 listopada 2018 roku w New Meta e-sports Bar w Warszawie. Podczas eventu można było też zagrać w Fallout 76.
Akcję wsparli znani influencerzy: Blowek, Izak i ReZigiusz, którzy będą o niej opowiadali w drugiej połowie listopada 2018.
Wszystkie działania związane z wypuszczeniem Nuka-Coli są realizowane przez Coca-Cola Poland oraz polski odział MediaCom Beyond Advertising przy współpracy z brytyjskim oddziałem amerykańskiej firmy Bethesda będącej producentem gry Fallout 76 za pośrednictwem firmy Cenega Polska, która jest dystrybutorem tej gry na polskim rynku.