MediaCom Warszawa i Coca-Cola wypuścili Nuka-Colę z okazji premiery gry Fallout 76

Polski oddział MediaCom Beyond Advertising był pomysłodawcą akcji specjalnej towarzyszącej premierze gry Fallout 76, w ramach której firma Coca-Cola Poland wyprodukowała wyjątkowy produkt, jakim jest realna wersja Nuka-Coli, wirtualnego napoju z gry.
 

Polski oddział MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content, był autorem pomysłu na wyprodukowanie Nuka-Coli, nadzorował również cały proces powstawania projektu graficznego oraz samą produkcję Nuka-Coli. Za grafikę oraz jej produkcję odpowiedzialna była agencja reklamowa Fortis.
 

Coca-Cola Polska wyprodukowała limitowaną liczbę 2,5 tysiąca sztuk Nuka-Coli, której można było spróbować wyłącznie na specjalnym evencie premierowym gry Fallout 76, który odbył się 15 listopada 2018 roku w New Meta e-sports Bar w Warszawie. Podczas eventu można było też zagrać w Fallout 76.
 

Akcję wsparli znani influencerzy: Blowek, Izak i ReZigiusz, którzy będą o niej opowiadali w drugiej połowie listopada 2018.
 

Wszystkie działania związane z wypuszczeniem Nuka-Coli są realizowane przez Coca-Cola Poland oraz polski odział MediaCom Beyond Advertising przy współpracy z brytyjskim oddziałem amerykańskiej firmy Bethesda będącej producentem gry Fallout 76 za pośrednictwem firmy Cenega Polska, która jest dystrybutorem tej gry na polskim rynku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl