Grupa Manta zrealizowała Microsoft #ONE 2018
Grupa Manta była realizatorem największego wydarzenia partnerskiego i wewnętrznego Microsoft w Polsce – Microsoft #ONE 2018. Jest to nowa koncepcja wydarzenia, które łączy Microsoft Partner Strategy Conference z Company Meeting.
Event został zaprojektowany tak, by wspierać równocześnie rozwiązania, markę i relacje. Prezentacji rozwiązań służyły sesje keynote i rozbudowany program sesji równoległych, dopasowanych tematycznie do potrzeb uczestników. Networking zapewniała duża strefa expo, w której obecnych było kilkudziesięciu wystawców. Rozwijać relacje pomagały także strefy nieformalne i relacyjne wieczory.
Wydarzenia odbyło się w Vienna House Andels w Łodzi.
– Rezultatem było kompletne narzędzie komunikacji live, łączące markę i rozwiązania Microsoft z rynkiem. I innowacyjny event, inspirujący całą społeczność Microsoft – mówi Dominik Górka, dyrektor kreatywny Grupy Manta.
W tegorocznej edycji wydarzenia wzięło udział ponad 800 uczestników. Grupa Manta prowadziła rejestrację uczestników i obsługę finansową ponad 160 uczestniczących w wydarzeniu firm. Wyprodukowała całość części merytorycznej, kilkadziesiąt stoisk wystawców w strefie expo i dwa wieczory w zewnętrznych lokalizacjach z obecnością gwiazd.
– Najważniejsze, że razem z Microsoft możemy współtworzyć równocześnie program, model finansowania i rozwój kolejnych edycji – uważa Szymon Pasaj, dyrektor produkcji agencji. – W tym projekcie zaangażowanie Microsoft to więcej niż zaangażowanie klienta, a my możemy być więcej niż agencją. Rezultat jest wyjątkowy.
– #ONE to nie tylko szansa na spotkanie najważniejszych osób w branży IT oraz zespołu Microsoft, ale również wypróbowanie nowoczesnych technologii i trendów w organizacji tak dużych wydarzeń – podsumowuje Wojciech Życzyński, senior business manager Microsoft.
Microsoft i Grupa Manta pracują już nad edycją #ONE 2019.