JJ Communications promowało Peugeota w Miasteczku z horrorów
Agencja JJ Communications zorganizowała na dziedzińcu Hali Koszyki w Warszawie Miasteczko Peugeot, które, nawiązując do najsłynniejszych amerykańskich horrorów, promowało najnowszy model marki Peugeota Rifter.
Agencja odpowiadała za koncepcję akcji, realizację i obsługę wydarzenia w całości. Oferta firmy została wybrana w wyniku konkursu ofert.
Centralnym punktem Miasteczka Peugeot były dwa samochody Peugeot Rifter ustawione na dziedzińcu w niecodziennej aranżacji. Aby pokazać przestronność i funkcjonalność prezentowanego modelu, który właśnie zadebiutował na polskim rynku, jeden z samochodów został zaaranżowany na pomieszczenie rodem z filmów grozy. Każdy odwiedzający mógł zrobić sobie w nim zdjęcie przy użyciu halloweenowych akcesoriów. Drugie auto pełniło rolę samochodu demonstracyjnego, w którym na każdego siadającego za kierownicą czekała „przerażająca” niespodzianka, nawiązująca do atmosfery filmów grozy.
Hostessa i hostowie zachęcający przechodniów do zwiedzania miasteczka i oglądania samochodów ucharakteryzowani zostali na Morticię i Festera Addamsów oraz Pumpkinheada - legendarnego dyniogłowego z kultowego horroru o tym samym tytule.
W miasteczku Peugeot stworzono także strefę kreatywności, gdzie można było wycinać lampiony z dyń oraz mini kino, w którym w towarzystwie klimatycznej muzyki wyświetlano halloweenowe animacje. Każdy odwiedzający Miasteczko Peugeot otrzymywał w prezencie dynię. Zwieńczeniem całodniowej akcji był koncert zespołu Music Mahal, który odbył się na scenie w Hali Koszyki.