Brave po raz kolejny dla H&M
Agencja Brave była producentem tegorocznej premiery kolekcji Moschino [tv] H&M, która odbyła się 5 listopada w industrialnych wnętrach hali MZA na warszawskim Marymoncie.
Najnowsza kolekcja Moschino [tv] H&M osadzona jest w popartowej estetyce charakterystycznej dla Jeremy’ego Scotta, dyrektora kreatywnego włoskiego domu mody Moschino. Wykorzystując ikonografię z filmów Disneya i MTV oraz jak mówi Scott – czasu przed Internetem, kiedy odkryłem modę przez telewizję – projektant stworzył kolekcję, w której vintage miksuje się z fenomenem popkulkury. Tą ideą inspirowany był również event, który odbył się w Warszawie.
Tego wieczoru hala MZA zmieniła się w wielkie muzyczne studio telewizyjne nawiązujące do kultowego w latach dziewięćdziesiątych programu MTV Total Request Live. Było charakterystyczne „śnieżenie” telewizora i pasy kontrolne „no signal”, ogromna ściana złożona z ponad 100 oldschoolowych telewizorów, wyświetlających reklamy oraz bajki Disney’a (motyw pojawiający się w samej kolekcji), złote boom boxy jako bary i gif-budka w kształcie gigantycznego telewizora. Od samego wejścia, w kształcie kaset magnetofonowych, goście mieli poczucie powrotu do przeszłości. Miks największych przebojów pop serwował gościom kolektyw dj’ski Flirtnini.
Punktami kulminacyjnymi wieczoru był występ Rosalie., oraz zakupy w otwartym tylko na ten jeden wieczór 400-metrowym pop-up store z najnowszą kolekcją Moschino [tv] H&M.
– Premiera ekskluzywnych kolekcji H&M to zawsze wielkie wydarzenie, które wymaga od agencji realizacji na najwyższym poziomie. Skala, ograniczony czas i ilość elementów to ogromne wyzwanie produkcyjne – mówi Tomasz Dworak, dyrektor zarządzający w agencji Brave. – H&M to wymagający klient, dlatego tym bardziej jesteśmy dumni, że po raz kolejny powierzono mam produkcję tej imprezy – dodaje Dworak.
Agencja Brave odpowiadała za produkcję wydarzenia. To już druga, po zeszłorocznej kolekcji Erdem dla H&M, premiera, jaką agencja zrealizowała dla H&M.