Ghelamco Poland organizuje zimowy plac Europejski
Ghelamco Poland, firma zajmująca się nieruchomościami komercyjnymi w Polsce, zorganizowała zimowe atrakcje na placu Europejskim w Warszawie. Inauguracja przedsięwzięcia odbyła się w weekend 8-9 grudnia 2018 roku.
W tym roku oprócz lodowiska, nowej wystawy w Art Walk, weneckiej karuzeli i świątecznych iluminacji pojawiły się też nowe atrakcje: kula śnieżna do robienia zdjęć, huśtawka, kolejka dla dzieci oraz Królowa Śniegu ze Śnieżynkami, która organizowała organizować dla najmłodszych zabawy i konkursy z nagrodami oraz rozdawała balony, cukierki i watę cukrową.
Bezpłatne lodowisko jest tym razem większe i ozdobione motywami z krainy Dziadka do Orzechów. Można tutaj przyjść z własnymi łyżwami bądź je wypożyczyć. Lodowisko jest czynne codziennie do końca stycznia 2019. Atmosferę do łyżwiarskich popisów zapewniają muzyczne przeboje od Radia Kolor, a magiczny nastrój placu tworzy iluminacja na prawie 100 tysięcy lampek.
– Niezależnie od pory roku i pogody za oknem staramy się, aby plac Europejski tętnił życiem i był atrakcyjnym miejscem dla wszystkich mieszkańców miasta. Stale podnosimy sobie poprzeczkę, dlatego na tegoroczną zimę przygotowaliśmy jeszcze więcej atrakcji niż zwykle. Serdecznie zapraszamy całe rodziny na najpiękniejsze lodowisko w Warszawie – mówi Jarosław Zagórski, dyrektor handlowy i rozwoju Ghelamco Poland.
8 grudnia 2018 na placu Europejskim zaprezentowana została również nowa ekspozycja w plenerowej galerii Art Walk, zatytułowana „Bez/Granicznie”, będąca wypowiedzią młodych uczestników i obserwatorów życia społecznego na ważne tematy. Wystawa jest owocem warsztatów dla dzieci i młodzieży, które odbywały się między 1 października a 25 listopada 2018 w Łodzi i Warszawie. Pomysłodawcą i kuratorem ekspozycji był Marcin Polak.
Sponsorami zimowych atrakcji na placu Europejskim są firmy Hyundai, Standard Chartered i Ghelamco Poland. Patronat medialny nad wydarzeniem objęło Radio Kolor.