Ledcity dla Galerii Krakowskiej
Firma Ledcity na zlecnie agencji Studio 2. Organizacja Imprz zrealizowała kampanię reklamową, polegającą na interakcji widza z telebimem - goście Galerii Krakowskiej tańczyli breakdance z wirtualnym Mikołajem. Akcja została zrealizowana w oparciu o rozszerzoną rzeczywistość (augmented reality – AR).
Kampania była prowadzona w dniach od 6 do 16 grudnia 2018 roku. Na telebimie, opakowanym, niczym gwiazdkowy prezent, przez cały czas wyświetlany był obraz z kamer na żywo. Przechodzący ludzie widzieli więc na ekranie samych siebie, a w pewnym momencie tuż obok nich na ekranie pojawiał się prawdziwy Mikołaj oraz jego Elfy.
Zaciekawieni widzowie zaczynali tańczyć do rytmu „All I Want For Christmas Is You” układ taneczny razem z wirtualnym Mikołajem i grupą Elfów. Po kilku minutach Mikołaj zrzucał długi płaszcz i zaczynał prezentację skomplikowanych tanecznych ewolucji z elementami breakdance. Uczestnicy starali się dotrzymać mu kroku.
Akcja wzbudziła duże zainteresowaniu wśród klientów odwiedzających Galerię Krakowską w okresie przedświątecznym.
Ledcity była podwykonawcą technicznym działającym na zlecenie organizatora akcji Studio2. Organizacja Imprez. Ledcity była odpowiedzialna za produkcję materiałów wideo, stanowiących element rozszerzonej rzeczywistości, dostarczenie niezbędnego sprzętu: telebimu w jakości Full HD, nagłośnienia, mikserów i kamer, a także za finalną realizację eventu z wykorzystaniem interaktywnej aplikacji stworzonej przez Ledcity, która pozwoliła na połączenie w sobie świata realnego z światem wirtualnym..