Premiera Porsche 911 z Walk Events
Agencja Walk Events zrealizowała premierę najnowszej, ósmej generacji Porsche 911. Wydarzenie, które odbyło się w lutym 2019 w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku, miało charakter show, w którym dźwięki muzyki połączono z dźwiękami samochodu.
Walk Events wraz z Porsche Polska zaprosiła do współpracy legendę polskiej sceny muzycznej - Andrzeja Smolika. Artysta stworzył poświęcony nowemu modelowi Porsche 911 utwór, który oddał charakter samochodu i stał się fundamentem całego show.
– Do dźwięków utworu Smolika powstała 10-minutowa animacja, prezentująca nie tylko najnowszą generację 911, ale także historię poprzednich modeli 911. Całość – razem z grą świateł oraz niespotykanymi dotychczas na polskim rynku laserami FatBeam – dała niesamowity efekt godny premiery Porsche 911 – mówi Angelika Kobierska, event manager Walk Events.
Efekty wizualne były wyświetlane na czterech mobilnych ekranach. Prezentując kolejną odsłonę kultowego modelu Porsche 911, Walk Events w swojej koncepcji zobrazowało z jednej strony sportową i dziką, z drugiej luksusową i komfortową naturę auta. W myśl hasła opisującego nowy model Porsche – Wehikuł wszech czasów, agencja przedstawiła ponadczasowość modelu 911.
Dzięki wykorzystaniu technologii Notch, umożliwiającej artyście sterowanie animacją uzyskano efekty wizualne. Wykorzystanie mobilnych ekranów i teatralnych zapadni wpłynęło na dynamikę show i dopełniło całości show.
W rezultacie uczestnicy wydarzenia mogli nowy model samochodu zarówno zobaczyć, jak i usłyszeć.
Agencja odpowiadała za kompleksową obsługę wydarzenia - od stworzenia koncepcji kreatywnej, poprzez etap produkcji, aż do realizacji. Została wybrana do tej realizacji w wyniku przetargu.