Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)

Osada Śnieżka w Łomnicy k. Karpacza

Łomnica k.Karpacza (dolnośląskie)

Platinum Mountain Resort&SPA

Szklarska Poręba (dolnośląskie)

Najnowsze usługi

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)

EventoweMeble.pl

Warszawa (mazowieckie)
A A
Realizacje

Rekrutacja w rozszerzonej rzeczywistości z agencją Preria

W marcu na ulicach Krakowa, Katowic, Opola, Wrocławia i Poznania pojawiła się kampania rekrutacyjna Capgemini, która wciąga przechodniów w zabawę z rozszerzoną rzeczywistością (AR). Partnerem w przygotowaniu i realizacji kampanii jest agencja strategiczno-kreatywna Preria z Wrocławia.

Kampania to seria serii citylightów „Love Your Career. Ace Your Career” Capgemini. Wszystkie zawierają marker AR. Po ściągnięciu odpowiedniej aplikacji i nakierowaniu na niego telefonu, w przestrzeni miejskiej pojawiają się wirtualne grafiki oraz quiz, w którym można wziąć udział.
 

Zatrudniająca ponad 8400 osób w całej Polsce firma sektora usług Capgemini na co dzień specjalizuje się we wdrażaniu cyfrowych innowacji dla biznesu, rozwiązaniach z zastosowaniem automatyzacji i robotyzacji, sztucznej inteligencji, transferu danych i procesów w chmurze. Od marca 2019 prezentuje innowacyjne podejście również do kwestii związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy oraz rekrutacją.
 

Umieszczony na plakatach marker rozszerzonej rzeczywistości przenosi cyfrowe informacje i obiekty do fizycznej przestrzeni miejskiej. Za pomocą wirtualnego quizu, który pojawia się przed oczami obserwatorów po aktywowaniu markera telefonem, mieszkańcy miasta mogą sprawdzić czy tworzą z Capgemini idealne połączenie. Odpowiedzą na proste pytania dotyczące między innymi ulubionego sposobu spędzania wolnego czasu czy preferencji kulinarnych. Quiz został skonstruowany w oparciu o wewnętrzne badanie pracowników, którzy udzielili odpowiedzi na te same pytania.

- W Capgemini wierzymy, że wartość biznesu nie może być osiągnięta tylko poprzez technologię – ona zaczyna się od ludzi, którzy jako eksperci pracują razem, wkładają całą swoją wiedzę, aby idealnie uchwycić cele biznesowe naszych klientów i wskazać najlepsze z możliwych rozwiązań. Wierzymy, że element ludzki w technologii to jest to, co czyni różnicę w naszym biznesie i chcemy to przekazać również poprzez wizerunek pracodawcy. Poprzez kampanię opartą o rzeczywistość rozszerzoną (AR) chcemy zaprosić naszych potencjalnych kandydatów do zabawy nową technologią. W tej zabawie chcemy opowiedzieć o sobie w niestandardowy sposób – bo Capgemini to firma technologiczna, która jest niestandardowa: legendarna już atmosfera, możliwości rozwoju w wielu obszarach finansów, biznesu, szeroko rozumianego IT, to także ciekawe wydarzenia wewnętrzne dla naszych pracowników. Chcemy tworzyć takie miejsce pracy, w którym każdy czuje się dobrze. Cieszymy się, że coraz liczniej wracają też do nas byli pracownicy, którzy po odejściu widzą, że jednak Capgemini ma „to coś” - mówi  Dominika Nawrocka, brand communication & CSR manager Capgemini.

Aplikacja służąca do odczytania markera dostępna jest pod adresem pl.capgemini.com/marker.

07 mar 2019
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.