Bestsellery Empiku z Allegro Brand Experience

Allegro Brand Experience Agency po raz trzeci odpowiadało za kompleksową produkcję gali Bestsellery Empiku. W tym roku agencja wykorzystała technologię mixed reality w nadawanej na żywo gali telewizyjnej, jak podkreśla po raz pierwszy na polskim.
 
Bestsellery Empiku to nagrody dla najpopularniejszych – najchętniej kupowanych produktów kulturalnych. O tym, kto zostanie laureatem w kategorii: książek, płyt z muzyką oraz filmów decydują codzienne wybory zakupowe Polaków. Zwycięzcy są prezentowani podczas gali nadawanej na żywo w telewizji TVN i na facebooku Empiku.
 
Allegro po raz trzeci z rzędu wygrało przetarg na organizację kolejnej edycji tego wydarzenia. Przygotowując motyw przewodni i całą oprawę gali, agencja nawiązała do nowej misji i pozycjonowania Empiku (claim: „wszystkie pasje, zajawki, koniki”). Zbudowała od podstaw tzw. „City of Passions” - koncepcję pokazującą tkankę miejską jako organizm tętniący życiem dzięki autorom i twórcom, którzy owocami swojej pracy kulturalnej nieustannie inspirują jego mieszkańców.
 
Rollout motywu przewodniego objął scenografię, materiały graficzne, wizyjne i efekty mixed reality. Widzowie mogli zobaczyć elementy wirtualnej rzeczywistości, które - rozwijając scenografię i materiały wizyjne w zapowiedziach poszczególnych kategorii nagród - pozwalały jeszcze głębiej wchodzić do świata Empiku. Rozwiązanie zostało przygotowane w sposób maksymalnie uproszczony dla odbiorcy - nie wymagało od widzów wykorzystania dodatkowego sprzętu czy oprogramowania. Pogłębione doświadczenie świata marki Empik było możliwe bezpośrednio z poziomu ekranu telewizora czy smartphona. Wybierając mixed reality, agencja postawiła na rozwiązanie, którego rosnąca popularność może odegrać kluczową rolę na rynku eventowym w najbliższych latach.
 
Galę poprowadził Marcin Prokop, a uświetniły ją występy artystów takich jak Slash z Myles Kennedy & The Conspirators, Dawid Podsiadło, Brodka, Kamil Bednarek, Paweł Domagała, Roksana Węgiel oraz L.U.C. & Rebel Babel Ensemble.Widzowie mogli śledzić w Internecie relację z czerwonego dywanu, którą poprowadzili Honorata Skarbek i Piotr Grabarczyk (grabari.pl).
 
Allegro skoordynowało działania ponad 30 podwykonawców. Montaże były realizowane przez sześć dni. W dniu realizacji działania prowadziło 250 osób. Wydarzenie odbyło się 13 lutego 2019 roku w ATM Studio.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl