Premiera nowego Peugeota z 180heartbeats + Jung v Matt
Prezentacja nowego Peugeota 508 podczas kolacji w ciemnościach pozwoliła pokazać atuty auta podczas jazdy w dzień i w nocy. Event, który zrealizowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt, odbył się 27 i 28 lutego 2019 w Hotelu Marina Club w Gietrzwałdzie.
Pomysłem na kolację w ciemności, podczas której dziennikarzom zaprezentowano nowego Peugeot 508 z systemem Night Vision, dział eventów 180heartbeats + Jung v Matt wygrał przetarg na zorganizowanie premiery nowego auta Grupy PSA.
Kolacja pomogła wyeksponować zalety Night Vision - systemu, który umożliwia kierowcy lepsze prowadzenie samochodu w ciemnościach. Technologia, wykorzystując obraz z kamer podczerwonych, pozwala łatwiej zauważyć ludzi czy zwierzęta na drodze.
Poza tym dziennikarze poznali możliwości nowego auta podczas jazd testowych malowniczymi trasami w okolicach Olsztyna, które agencja zaplanowała razem z zawodowym instruktorem jazd testowych - Maciejem Bocheńskim.
Po stronie agencji było również przygotowanie scenografii i brandingu, wybór miejsca, logistyka oraz zaproszenie uczestników. W wydarzeniu wzięło udział w sumie 30 dziennikarzy z branży motoryzacyjnej.
180heartbeats + JUNG v MATT jest niezależną agencją interaktywną założoną w Warszawie w 2007 roku. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: Google, Nike, Dakea, Husqvarna, NC+ Unilever. Agencja odpowiada także za powstanie pierwszej charytatywnej wytwórni muzycznej Rak’n’roll Records.