Kolacja dla najlepszych szefów kuchni z agencją Emlab
W warszawskim ATM Studio miała miejsce uroczysta kolacja Top of the Top dla najlepszych szefów kuchni, której gospodarzem był Związek Polskie Mięso. Wydarzenie przygotowała agencja eventowa Emlab (Grupa S/F).
Agencja odpowiada także za realizację i koordynację wszystkich działań dotyczących ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska smakuje”, w ramach której odbyło się spotkanie. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Fundacja Klubu Szefów Kuchni.
Podczas kolacji serwowano dania z polskiego drobiu i wieprzowiny, które przygotował znany szef kuchni Marcin Budynek. Sześciodaniowe menu degustacyjne oparte zostało wyłącznie o polskie mięso. Przedstawiciele Związku „Polskie Mięso”, szefowie kuchni, dziennikarze i producenci mięsa zasiedli do kolacji przy jednym, długim stole. Przyjęte rozwiązanie sprzyjało nawiązywaniu relacji, nowych znajomości oraz wspólnej degustacji polskiego drobiu i wieprzowiny.
Scenografia wydarzenia została zaprojektowana z myślą o wyeksponowaniu znakomitej kuchni jako głównego elementu wydarzenia. Zadbano o synergię obrazu i smaku, między innymi poprzez wykorzystanie telebimów, na których na żywo wyświetlano przygotowywanie dań i wielkoformatowych posterów ze zdjęciami mięsa tworzących, jak podkreślają oranizatorzy, swoistą kulinarną galerię.
Ogólnopolska kampania informacyjna „Marka Polskie Mięso. Polska smakuje” rozpoczęła się w grudniu 2018 roku i potrwa do końca kwietnia 2019.
Cały projekt sfinansowano z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.