Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

Event Arena Szczecin

Szczecin (zachodniopomorskie)

MsMermaid Conference Center

Warszawa (mazowieckie)

Holiday Inn Gdańsk - City Centre

Gdańsk (pomorskie)

Pomorska 21. Dom Towarzystwa...

Łódź (łódzkie)

Osada Śnieżka w Łomnicy k. Karpacza

Łomnica k.Karpacza (dolnośląskie)

Najnowsze usługi

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)

Jurek-Catering Serwis

Mogilany (małopolskie)

Ulala Chef

Warszawa (mazowieckie)

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Wersal Catering

Duchnów (mazowieckie)
A A
Realizacje

Domówka Desperadosa z Brave

Agencja Brave zorganizowała event dla marki Desperados (Grupa Żywiec). Oferta agencji, która odpowiedzialna była za kompleksową produkcję i realizację wydarzenia, została wybrana w wyniku przetargu.
 
Domówka Desperadosa odbyła się 30 marca 2019 i została urządzona w bloku z wielkiej płyty na warszawskiej Sadybie, w specjalnie na ten cel zaaranżowanym mieszkaniu. Muzycznych emocji dostarczył DJ-ski duet Last Robots.
 
W imprezie wzięło udział 100 osób. Warunkiem udziału było pozostawienie smartfona w zamykanej szafce, tak aby móc skupić się na interakcji z innymi gośćmi.
Punktem kulminacyjnym imprezy było odpalenie największej na świecie instalacji z około 1800 smartfonów, które umieszczone zostały na ścianach w przestrzeni dance-floor. Atrakcja rozbłysła punktualnie o 22.00. Aby osiągnąć tak efekt, przez dwa tygodnie prowadzone były prace programistyczne.
Inicjatorką akcji była modelka Karolina Gilon, otwarcie przyznająca, że jest już zmęczona imprezami, podczas których uczestnicy spędzają więcej czasu robiąc zdjęcia i scrollując social media, niż bawiąc się z innymi gośćmi. Modelka połączyła siły z marką Desperados i wspólnie zaprosili gości na niezapomnianą offline’ową domówkę.
 
Warszawska domówka rozpoczęła cykl tegorocznych imprez Desperadosa. Polska odsłona była odpowiedzią na coraz większą potrzebę spędzania czasu offline, zgodnie ze światowym trendem JOMO (ang. joy of missing out), polegającym na wylogowywaniu się z mediów społecznościowych, aby cieszyć się życiem w realu.
Seria globalnych imprez zakończy się we wrześniu 2019 wielkim finałem, podczas którego wykorzystane zostaną śmiałe idee z całego świata na stworzenie jednej epickiej imprezy. Konsumenci mogą dzielić się pomysłami na event na Facebooku, Instagramie i Twitterze za pomocą #WeAreTheParty.
02 kwi 2019
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.