Warsztaty kulinarne „Coś się święci” z Emlabem
Agencja Emlab (Grupa S/F) odpowiadała za cykl eventów oraz realizację i koordynację działań w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska smakuje” prowadzonej przez Związek „Polskie Mięso”. Warsztaty kulinarne „Coś się święci”, które odbyły w warszawskim Studio Alva Showroom, były finałem kampanii.
Wielkanocne, rodzinne warsztaty kulinarne skierowane były do dziennikarzy i przedstawicieli mediów. Spotkanie poprowadzili: szef kuchni Giancarlo Russo oraz ambasadorzy kampanii – Beata Śniechowska i Tomasz Czajkowski.
Celem warsztatów było zaprezentowanie walorów polskiego drobiu i wieprzowiny w świątecznej odsłonie. Goście spotkania w rodzinnej atmosferze realizowali bardziej i mniej tradycyjne przepisy pod okiem szefów kuchni. W menu znalazły się m.in. pieczone białe kiełbasy, pasztet z gęsiny oraz niecodzienne wędliny: kiełbasa z wieprzowiny wg receptury Giancarlo Russo i wędzona wędlina z kaczki, z wiśniową konfiturą i flambirowaną śliwowicą.
Warsztaty „Coś się święci” były ostatnim wydarzeniem z całego cyklu eventów w ramach rozpoczętej w grudniu 2018 r. ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska smakuje”. Głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości na temat walorów polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego oraz walka ze stereotypami na jego temat. Pod hasłem „Pewne jest jedno. Polskie mięso” organizator kampanii – Związek „Polskie Mięso” zachęca Polaków do aktualizacji wiedzy na temat mięsa, jego wartości odżywczych i kalorycznych. W ramach kampanii odbyły się już wszystkie zaplanowane spotkania informacyjno-promocyjne, a do 30 kwietnia potrwają akcje w kanałach off- i online m.in. na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz działania z obszaru product placement w TV i prasie.
Za kompleksowy przebieg kampanii odpowiada agencja Emlab (Grupa S/F). Cały projekt sfinansowano z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
Ostatni event w ramach kampanii odbył się 16 kwietnia.