Warsztaty kulinarne „Coś się święci” z Emlabem

fot. Anna Liminowicz
Na zdjęciu: fot. Anna Liminowicz

Agencja Emlab (Grupa S/F) odpowiadała za cykl eventów oraz realizację i koordynację działań w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska smakuje” prowadzonej przez Związek „Polskie Mięso”. Warsztaty kulinarne „Coś się święci”, które odbyły w warszawskim Studio Alva Showroom, były finałem kampanii.

Wielkanocne, rodzinne warsztaty kulinarne skierowane były do dziennikarzy i przedstawicieli mediów. Spotkanie poprowadzili: szef kuchni Giancarlo Russo oraz ambasadorzy kampanii – Beata Śniechowska i Tomasz Czajkowski.
Celem warsztatów było zaprezentowanie walorów polskiego drobiu i wieprzowiny w świątecznej odsłonie. Goście spotkania w rodzinnej atmosferze realizowali bardziej i mniej tradycyjne przepisy pod okiem szefów kuchni. W menu znalazły się m.in. pieczone białe kiełbasy, pasztet z gęsiny oraz niecodzienne wędliny: kiełbasa z wieprzowiny wg receptury Giancarlo Russo i wędzona wędlina z kaczki, z wiśniową konfiturą i flambirowaną śliwowicą.

Warsztaty „Coś się święci” były ostatnim wydarzeniem z całego cyklu eventów w ramach rozpoczętej w grudniu 2018 r. ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska smakuje”. Głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości na temat walorów polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego oraz walka ze stereotypami na jego temat. Pod hasłem „Pewne jest jedno. Polskie mięso” organizator kampanii – Związek „Polskie Mięso” zachęca Polaków do aktualizacji wiedzy na temat mięsa, jego wartości odżywczych i kalorycznych. W ramach kampanii odbyły się już wszystkie zaplanowane spotkania informacyjno-promocyjne, a do 30 kwietnia potrwają akcje w kanałach off- i online m.in. na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz działania z obszaru product placement w TV i prasie.

Za kompleksowy przebieg kampanii odpowiada agencja Emlab (Grupa S/F). Cały projekt sfinansowano z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

Ostatni event w ramach kampanii odbył się 16 kwietnia.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl