Agencja Plej zorganizowała V edycję WCGC Poland

W maju odbyła się polska edycja największego korporacyjnego turnieju golfowego na świecie. Od 2015 roku organizuje ją agencja marketingu zintegrowanego – Plej. Meetingplanner.pl był patronem medialnym wydarzenia.
 
Turniej stanowił krajowe eliminacje do największego korporacyjnego turnieju golfowego świata – World Golf Corporate Challenge.
Zwyciężyli w nim: Jan Mikołajczak i Michał Mierzwa, czyli drużyna Liski, reprezentująca Lisek.APP – aplikację mobilną do zakupów online z dostawą do domu w 10 minut. Drugie miejsce zajęła drużyna reprezentująca Konsalnet w składzie Witold Kwiatkowski i Mirosław Kęcik, a trzecie – House of Tudor, czyli Sunny Ahuja i Philippe Metras.
 
Jan Mikołajczak i Michał Mierzwa będą reprezentować nasz kraj podczas światowych finałów WCGC 2019, które odbędą się od 3 do 7 lipca 2019 w Cascais w Portugalii.
 Nagroda główna za zwycięstwo w rozgrywkach na szczeblu narodowym obejmuje między innymi w pełni opłacony wyjazd na światowe mistrzostwa WCGC 2019 na jednym z najlepszych europejskich pól golfowych w Oitavos Dunes w Portugalii, zakwaterowanie w pięciogwiazdkowym hotelu The Oitavos, a także bilety lotnicze, stroje narodowej reprezentacji i wiele innych niespodzianek.
Podczas trwającego kilka dni wydarzenia nasi zwycięzcy będą mieli okazję spotkać światowych ambasadorów WCGC, wziąć udział w uroczystej gali i innych imprezach towarzyszących, szkolić swoje umiejętności pod okiem sław, jak również zwiedzić Cascais i jego okolice.
 
W turnieju rozegranym na polu golfowym w Sobieniach Królewskich wystartowały 42 dwuosobowe drużyny. Poziom był bardzo wysoki, a szereg nagród dodatkowych na wybranych dołkach motywował do zaciętej rywalizacji. 
Jednak, podobnie jak rok temu, także w tym roku nikomu nie udało się wygrać Mercedesa-Benz Klasy A, który był nagrodą za Hole in One na dołku #4 od Auto-Idea - Autoryzowanego Dealera Mercedes-Benz.
Graczom udało się natomiast wygrać weekend w Hotelu Sobienie Królewskie G&CC dla 2 osób, całodniowy rejs po Bałtyku luksusowym jachtem ze sternikiem od Premium Yachting, podwójne bilety VIP Silver od Legii na mecze Ekstraklasy do grudnia 2019 roku, a także sprzęt i akcesoria golfowe Callaway i Odyssei oraz vouchery na zakupy w Bukier Store.
 
Turniejowi towarzyszyła Akademia Golfa, czyli piknik golfowy połączony z amatorskimi rozgrywkami dla dużych i małych początkujących golfistów, prowadzony przez instruktorów z Sobienie Performance Academy. O atrakcje i nagrody zadbali partnerzy WCGC Poland. Należą do nich: Plej, Mercedes Benz - Auto Idea, Ballantine’s, Premium Yachting, Sobienie Królewskie Mazury Golf & Country Club, Legia, E4E, Callaway, Bunkier Store, Odyssey, Rent Design, Centrum Motorowodne Nautica i LifeTube.
Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl