Agencja Plej zorganizowała V edycję WCGC Poland
W maju odbyła się polska edycja największego korporacyjnego turnieju golfowego na świecie. Od 2015 roku organizuje ją agencja marketingu zintegrowanego – Plej. Meetingplanner.pl był patronem medialnym wydarzenia.
Turniej stanowił krajowe eliminacje do największego korporacyjnego turnieju golfowego świata – World Golf Corporate Challenge.
Zwyciężyli w nim: Jan Mikołajczak i Michał Mierzwa, czyli drużyna Liski, reprezentująca Lisek.APP – aplikację mobilną do zakupów online z dostawą do domu w 10 minut. Drugie miejsce zajęła drużyna reprezentująca Konsalnet w składzie Witold Kwiatkowski i Mirosław Kęcik, a trzecie – House of Tudor, czyli Sunny Ahuja i Philippe Metras.
Jan Mikołajczak i Michał Mierzwa będą reprezentować nasz kraj podczas światowych finałów WCGC 2019, które odbędą się od 3 do 7 lipca 2019 w Cascais w Portugalii.
Nagroda główna za zwycięstwo w rozgrywkach na szczeblu narodowym obejmuje między innymi w pełni opłacony wyjazd na światowe mistrzostwa WCGC 2019 na jednym z najlepszych europejskich pól golfowych w Oitavos Dunes w Portugalii, zakwaterowanie w pięciogwiazdkowym hotelu The Oitavos, a także bilety lotnicze, stroje narodowej reprezentacji i wiele innych niespodzianek.
Podczas trwającego kilka dni wydarzenia nasi zwycięzcy będą mieli okazję spotkać światowych ambasadorów WCGC, wziąć udział w uroczystej gali i innych imprezach towarzyszących, szkolić swoje umiejętności pod okiem sław, jak również zwiedzić Cascais i jego okolice.
W turnieju rozegranym na polu golfowym w Sobieniach Królewskich wystartowały 42 dwuosobowe drużyny. Poziom był bardzo wysoki, a szereg nagród dodatkowych na wybranych dołkach motywował do zaciętej rywalizacji.
Jednak, podobnie jak rok temu, także w tym roku nikomu nie udało się wygrać Mercedesa-Benz Klasy A, który był nagrodą za Hole in One na dołku #4 od Auto-Idea - Autoryzowanego Dealera Mercedes-Benz.
Graczom udało się natomiast wygrać weekend w Hotelu Sobienie Królewskie G&CC dla 2 osób, całodniowy rejs po Bałtyku luksusowym jachtem ze sternikiem od Premium Yachting, podwójne bilety VIP Silver od Legii na mecze Ekstraklasy do grudnia 2019 roku, a także sprzęt i akcesoria golfowe Callaway i Odyssei oraz vouchery na zakupy w Bukier Store.
Turniejowi towarzyszyła Akademia Golfa, czyli piknik golfowy połączony z amatorskimi rozgrywkami dla dużych i małych początkujących golfistów, prowadzony przez instruktorów z Sobienie Performance Academy. O atrakcje i nagrody zadbali partnerzy WCGC Poland. Należą do nich: Plej, Mercedes Benz - Auto Idea, Ballantine’s, Premium Yachting, Sobienie Królewskie Mazury Golf & Country Club, Legia, E4E, Callaway, Bunkier Store, Odyssey, Rent Design, Centrum Motorowodne Nautica i LifeTube.