adidas Recode Running Festival z Allegro
Allegro Brand Experience Agency przygotowała dla marki adidas trzydniowy Recode Running Festival. Wydarzenie towarzyszyło półmaratonowi w Warszawie, a jego gwiazdą był legendarny etiopski biegacz Haile Gebrselassie.
adidas Recode Running Festival był częścią globalnej kampanii Recode Running. Polska edycja trzydniowego festiwalu zawierała m.in. pokazy filmów krótkometrażowych zrealizowanych przez globalną społeczność adidas Runners, sesje panelowe i biegowe, a także warsztaty. Allegro przygotowało również specjalną strefę dla biegaczy, ulokowaną w zaskakującej lokalizacji na barce zacumowanej na Wiśle. Agencja zapewniła 3-dniowy program aktywacji i jego egzekucję obejmującą przygotowanie atrakcji, wybór partnerów, przygotowanie programów wydarzeń i materiałów brandingowych. Wszystkie aktywacje agencja musiała zaplanować w sposób ekologiczny, redukujący zużycie do minimum materiałów nieodnawialnych.
Działania zostały poprowadzone z udziałem jednego z najbardziej utytułowanych współczesnych biegaczy długodystansowych. Gościem adidas był Haile Gebrselassie, dwukrotny złoty medalista igrzysk olimpijskich.
Rejestracja do aktywacji była realizowana za pośrednictwem aplikacji Runtastic i na landing page’u. Dodatkowe szanse na udział w wydarzeniu zyskały osoby, które zakupiły najnowszy model butów biegowych adidas Ultraboost 19 w Sklepie Biegacza.