Radar Events organizuje polską edycję Musclemanii

W warszawskim teatrze Palladium odbyła się trzecia polska edycja światowego show sylwetkowego Musclemania. Za jej realizację odpowiadała agencja Radar Events.

Musclemania to pokazy fitness, które swój początek miały 30 lat temu w Los Angeles. Za kompleksową realizację eventu odpowiedzialna była agencja Radar Events, która już trzeci sprawdziła się we współpracy z amerykańską organizacją Fitness Universe w roli organizatora Musclemania Poland.

W ramach wydarzenia odbyły się zawody sylwetkowe, dwa pokazy mody i bankiet. Na scenie zaprezentowali się zawodnicy z Polski, Czech, Szwajcarii, Anglii, Ukrainy oraz Nowej Zelandii, którzy walczyli w ośmiu różnych kategoriach o ten sam cel: zwycięstwo swojej kategorii, a następnie wylot oraz udział w światowym finale zawodów Musclemania w Las Vegas.
O wynikach zdecydowali sędziowie, m.in. Kasia Dziurska i Emilian Gankowski, znani z tanecznych show tv.
 

– To ogromna satysfakcja realizować międzynarodowy projekt, podnosić sobie poprzeczkę a przy tym promować Polskę poza granicami. Produkcja wydarzeń to praca zespołowa, dlatego bardzo doceniam swój team – powiedział Radosław Rychlik, właściciel Radar Events

W zakresie działań Radar Events było opracowanie konceptu promocji eventu, projekty graficzne, współpraca z mediami, koordynacja ustaleń z partnerami wydarzenia, przygotowanie i realizacja scenariusza całego wieczoru.

Event odbył się 30 czerwca.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl