Radar Events organizuje polską edycję Musclemanii
W warszawskim teatrze Palladium odbyła się trzecia polska edycja światowego show sylwetkowego Musclemania. Za jej realizację odpowiadała agencja Radar Events.
Musclemania to pokazy fitness, które swój początek miały 30 lat temu w Los Angeles. Za kompleksową realizację eventu odpowiedzialna była agencja Radar Events, która już trzeci sprawdziła się we współpracy z amerykańską organizacją Fitness Universe w roli organizatora Musclemania Poland.
W ramach wydarzenia odbyły się zawody sylwetkowe, dwa pokazy mody i bankiet. Na scenie zaprezentowali się zawodnicy z Polski, Czech, Szwajcarii, Anglii, Ukrainy oraz Nowej Zelandii, którzy walczyli w ośmiu różnych kategoriach o ten sam cel: zwycięstwo swojej kategorii, a następnie wylot oraz udział w światowym finale zawodów Musclemania w Las Vegas.
O wynikach zdecydowali sędziowie, m.in. Kasia Dziurska i Emilian Gankowski, znani z tanecznych show tv.
– To ogromna satysfakcja realizować międzynarodowy projekt, podnosić sobie poprzeczkę a przy tym promować Polskę poza granicami. Produkcja wydarzeń to praca zespołowa, dlatego bardzo doceniam swój team – powiedział Radosław Rychlik, właściciel Radar Events
W zakresie działań Radar Events było opracowanie konceptu promocji eventu, projekty graficzne, współpraca z mediami, koordynacja ustaleń z partnerami wydarzenia, przygotowanie i realizacja scenariusza całego wieczoru.
Event odbył się 30 czerwca.