Akcja Vision Express z Grupą Walk

Vision Express z okazji Światowego Dnia Wzroku (obchodzonego 10 października) zmienił wygląd swojego salonu oraz mediów społecznościowych. Wszystko po to, by zwrócić uwagę klientów na problem niebadania wzroku regularnie oraz by pokazać, jak ważną rolę zmysł ten odgrywa w codziennym funkcjonowaniu. Za koncepcję oraz realizację projektu odpowiadała Grupa Walk.

Marka Vision Express chce przybliżać społeczeństwu znaczenie problemów związanych ze wzrokiem. Dlatego też 10 października, z okazji Światowego Dnia Wzroku, jeden z warszawskich salonów marki został całkowicie zmieniony – wszystkie elementy wystroju stały się... niewyraźne. Miało to na celu uzmysłowienie odwiedzającym, że problem nieostrości widzenia może dotyczyć każdego. Według danych WHO ponad 250 milionów ludzi na świecie cierpi z powodu zaburzeń wzroku, w tym 36 milionów jest niewidomych. W Polsce problem z wyraźnym widzeniem dotyczy co czwartej osoby, a wadę wzroku ma już ponad połowa młodzieży.

Zmieniona przestrzeń miała ponadto pokazać, jak ważną rolę zmysł wzroku pełni w naszym życiu - dzięki niemu dociera do nas aż 80 proc. informacji. Z tego też powodu od 7 do 10 października w godzinach 10:00 - 12:00 w ponad 200 salonach Vision Express w całej Polsce można było bezpłatnie wykonać badanie wzroku.
– W tym roku z okazji Światowego Dnia Wzroku postanowiliśmy pójść o krok dalej i zdecydowaliśmy się na organizację tak niestandardowej akcji jak rozmycie salonu Vision Express. Tego dnia zmieniamy znany wizerunek naszej marki, by w jeszcze większym stopniu zwrócić uwagę społeczeństwa na problem, jakim jest bagatelizowanie wad wzroku oraz nieregularne kontrole u specjalistów – komentuje Aleksandra Niegowska, marketing manager Vision Express.


 

Za koncepcję projektu i jego realizację odpowiada agencja Walk Creative, a za działania komunikacyjne – Walk PR (media relations) oraz Walk Digital (obsługa mediów społecznościowych Vision Express).

– Nie ma chyba lepszej i ważniejszej roli dla marki niż zmiana świadomości oraz niepożądanego status quo. Bardzo się cieszę, że Vision Express jako absolutny lider kategorii ma tak wysoką świadomość powinności społecznej i pozytywnej roli, jaką odgrywa w poprawie jakości naszego życia. Wspólnie zrealizowany projekt bardzo dobrze to pokazuje, ale też świadczy o uczciwym i odpowiedzialnym traktowaniu ludzi oraz ochrony wzroku. Do tego stopnia, że marka zdecydowała się w pewnym sensie "popsuć" swój brand, tak jak popsuty jest wzrok wielu z nas. Nie ma w świecie retailu chyba większej świętości niż salon. Tym bardziej ten projekt jest ze strony Vision Express aktem poświęcenia swoich interesów dla wyższego dobra. Bardzo dziękuję firmie za odwagę, szczególnie, że takie podejście nie jest codziennością w naszym rodzimym retailu – – mówi dyrektor kreatywny Grupy Walk, Paweł Heinze.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl