Idea Productions Poland dla DNB Bank Polska SA: cykl konferencji online

DNB Bank Polska SA przy współpracy z agencją eventową Idea Productions Poland zrealizował cykl sześciu konferencji branżowych w formie wirtualnych spotkań, podczas których prezentowane i omawiane były kluczowe dla poszczególnych sektorów gospodarki zagadnienia.


– Nowa sytuacja wymusiła zmianę sposobu dotychczasowej komunikacji marketingowej DNB. Zwłaszcza teraz chcieliśmy pozostać w kontakcie z naszymi klientami, aby ich wspierać i odpowiadać na ich potrzeby. Jednocześnie priorytetem było dla nas bezpieczeństwo i zdrowie naszych klientów, jak również naszych pracowników. Postanowiliśmy więc przenieść komunikację do świata online – tłumaczy Agnieszka Stryjecka, marketing & PR manager w DNB Bank Polska SA.

Wydarzenia odbywały się w zaprojektowanym do tego przedsięwziecia Wirtualnym Studiu. Za realizację projektu odpowiadała Idea Productions Poland, która zajęła się opracowaniem strategii cyklu spotkań. Do zadań agencji należało również opracowanie koncepcji graficznej wydarzenia, oprawa techniczna oraz multimedialna, projekcja animacji i nadzór nad przebiegiem całości. Na potrzeby przedsięwzięcia powstała w pełni spersonalizowana, pooświęcona całemu cyklowi, platforma internetowa, która – zgodnie z wytycznymi DNB Bank Polska SA – musiała spełniać restrykcyjne wymogi bezpieczeństwa.


 – Platforma posiadała trzy poziomy zabezpieczeń. To na niej osadzony został player live do streamingu spotkania, wraz z możliwością komentowania na bieżąco treści merytorycznych oraz zadawania pytań do prelegentów. Co ważne, witryna dostępna była w polskiej i angielskiej wersji językowej z tłumaczeniem symultanicznym w oddzielnym oknie streamingowym – podkreśla Aneta Radzimirska, CEO Idea Productions Poland.

Dostępne funkcjonalności platformy umożliwiały zdalne dołączanie się do debat zarówno ekspertów i gości zewnętrznych, jak również i uczestników (nie tylko z Polski, ale i zagranicy) – zarówno z komputera, tableta czy telefonu. – Dzięki możliwościom technologicznym, pozostaliśmy w kontakcie z naszymi klientami, zapewniając im jednocześnie profesjonalny poziom wydarzeń, co zostało przez nich bardzo docenione – dodaje Iwona Jurkowska, marketing & PR manager w DNB Bank Polska SA. Studio powstało w oparciu o dwa moduły diodowe, ustawione pod kątem prostym. Do realizacji wykorzystano także oddzielne studio z ekranem greenbox, z którego transferowana była – jako postać wirtualna – jedna z osób prowadzących. Całość zaś zmiksowano na żywo na miejscu wydarzenia i osadzano online. 

Jak podkreśla agencja, projekt został tak zaplanowany, by przewyższać obecne standardy rynkowe, stąd też wykroczył on poza konwencję webinarium. – W dzisiejszej walce o klienta banki i instytucje finansowe powinny zmienić myślenie o dotychczasowych sposobach dotarcia do grupy docelowej i skupić się na nowych rozwiązaniach, jakie oferuje kontakt online. Potrzeba wdrażania nowoczesnych rozwiązań w zakresie komunikacji jest kluczowa dla zbudowania przewagi konkurencyjnej. Jestem przekonana, że realizacja naszego projektu skutecznie wspiera wizerunek marki DNB Bank Polska – jako nowoczesnej, szybko adoptującej się do realiów i współczesnych wyzwań rynkowych – wyjaśnia Aneta Radzimirska.

Wydarzenie zostało zrealizowane w Studiu Brill AV Media.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl