Live Age podsumowuje wrzesień online
Agencja Live Age we wrześniu wyprodukowała osiem projektów – konferencji i spotkań B2B – online. – Wrzesień to dla branży komunikacji live tradycyjnie otwarcie jesiennego sezonu spotkań. W tym roku też tak było, ale w zupełnie innych warunkach. Za nami pierwszy „onlinowy” wrzesień w historii – podsumowuje Dominik Górka, dyrektor kreatywny Live Age.
Jak podkreśla, jednym z najciekawszych była tegoroczna, digitalowa edycja Digital Dragons – największego eventu B2B branży growej w regionie CEE. W tym roku agencja realizowała go po raz siódmy, po raz pierwszy jednak w formule onlinie. W wydarzeniu udział wzięło ponad 2000 uczestników i 750 firm z 58 krajów. Cztery dni, ponad 70 punktów programu, a na finał – gala, podczas której razem z prowadzącymi uczestnicy odwiedzili miejsca znane z poprzednich edycji festiwalu. Digitalowa edycja Digital Dragons została zrealizowana w Krakowskim Parku Technologicznym, gala odbywała się w czterech lokalizacjach, w tym w ICE Kraków.
– To było spore wyzwanie aktorskie dla ekipy klienta, która musiała odnaleźć się w nowych okolicznościach przed kamerą – wspomina Ewelina Zimny, event manager Live Age. – Trzy dni nagrań, cztery plany zdjęciowe i ponad siedem godzin surówki. Efektem był profesjonalny materiał i mnóstwo dobrej zabawy na planie, a na końcu nieszablonowy finał online, w którym galową pompę zastąpił humor – opowiada.
Wydarzeniem kończącym produkcyjny wrzesień był projekt, który wraz z marką Husqvarna agencja rozwija od 2012 roku. Konferencja Dilerów to najważniejsze wydarzenie Husqvarna w Polsce. Event tradycyjnie honoruje, integruje i wyznacza trendy i cele na najbliższy rok w sieci sprzedaży. W tym roku do budowania relacji i zdobywani wiedzy uczestnicy zostali zaproszeni online. Event, realizowany na żywo ze studia w warszawskim Teatrze Kapitol, zgromadził kilkuset uczestników.
– Wszystko w tegorocznej Konferencji Dilerów Husqvarna było inaczej, niż w latach poprzednich. Całość konferencji realizowana była w studiu i streamowana na żywo. Dodatkowo, wcześniej zrealizowaliśmy sześć dni planów zdjęciowych w różnorodnych plenerach, które pomogły nam zaprezentować nowości produktowe w ich naturalnym środowisku – mówi Marceli Wójcik, event manager Live Age, prowadzący projekt. – Najbardziej jednak ucieszyła mnie frekwencja i poziom utrzymania uwagi odbiorców. Nasze dane mówią, że kilkaset osób obecnych było przez pięć godzin konferencji niemalże bez przerwy, byli też bardzo aktywni na czacie. Takie wyniki cieszą i pokazują, że przy odpowiednio atrakcyjnej, dopasowanej do grupy i przemyślanej formule można utrzymać uwagę wszystkich uczestników.
– Wrześniowymi realizacjami Live Age przekonuje, że w komunikacji live nie warto czekać na powrót do czasów sprzed pandemii. Projekt digitalowy, jeśli oparty jest na dobrym koncepcie i umiejętnie angażuje odbiorców korzystając z technologii i łącząc real z digitalem, może być kompletnym live experience – podsumowuje Dominik Górka, dyrektor kreatywny agencji. – A w niektórych aspektach może być nawet skuteczniejszym narzędziem wspierania marki i relacji – zaznacza.
Agencja pracuje nad kolejnymi projektami online.