Live Age podsumowuje wrzesień online

Digital Dragons
Na zdjęciu: Digital Dragons

Agencja Live Age we wrześniu wyprodukowała osiem projektów – konferencji i spotkań B2B – online. – Wrzesień to dla branży komunikacji live tradycyjnie otwarcie jesiennego sezonu spotkań. W tym roku też tak było, ale w zupełnie innych warunkach. Za nami pierwszy „onlinowy” wrzesień w historii – podsumowuje Dominik Górka, dyrektor kreatywny Live Age.

Jak podkreśla, jednym z najciekawszych była tegoroczna, digitalowa edycja Digital Dragons – największego eventu B2B branży growej w regionie CEE. W tym roku agencja realizowała go po raz siódmy, po raz pierwszy jednak w formule onlinie. W wydarzeniu udział wzięło ponad 2000 uczestników i 750 firm z 58 krajów. Cztery dni, ponad 70 punktów programu, a na finał – gala, podczas której razem z prowadzącymi uczestnicy odwiedzili miejsca znane z poprzednich edycji festiwalu. Digitalowa edycja Digital Dragons została zrealizowana w Krakowskim Parku Technologicznym, gala odbywała się w czterech lokalizacjach, w tym w ICE Kraków.
 

– To było spore wyzwanie aktorskie dla ekipy klienta, która musiała odnaleźć się w nowych okolicznościach przed kamerą – wspomina Ewelina Zimny, event manager Live Age. – Trzy dni nagrań, cztery plany zdjęciowe i ponad siedem godzin surówki. Efektem był profesjonalny materiał i mnóstwo dobrej zabawy na planie, a na końcu nieszablonowy finał online, w którym galową pompę zastąpił humor – opowiada.

Wydarzeniem kończącym produkcyjny wrzesień był projekt, który wraz z marką Husqvarna agencja rozwija od 2012 roku. Konferencja Dilerów to najważniejsze wydarzenie Husqvarna w Polsce. Event tradycyjnie honoruje, integruje i wyznacza trendy i cele na najbliższy rok w sieci sprzedaży. W tym roku do budowania relacji i zdobywani wiedzy uczestnicy zostali zaproszeni online. Event, realizowany na żywo ze studia w warszawskim Teatrze Kapitol, zgromadził kilkuset uczestników.

– Wszystko w tegorocznej Konferencji Dilerów Husqvarna było inaczej, niż w latach poprzednich. Całość konferencji realizowana była w studiu i streamowana na żywo. Dodatkowo, wcześniej zrealizowaliśmy sześć dni planów zdjęciowych w różnorodnych plenerach, które pomogły nam zaprezentować nowości produktowe w ich naturalnym środowisku – mówi Marceli Wójcik, event manager Live Age, prowadzący projekt. – Najbardziej jednak ucieszyła mnie frekwencja i poziom utrzymania uwagi odbiorców. Nasze dane mówią, że kilkaset osób obecnych było przez pięć godzin konferencji niemalże bez przerwy, byli też bardzo aktywni na czacie. Takie wyniki cieszą i pokazują, że przy odpowiednio atrakcyjnej, dopasowanej do grupy i przemyślanej formule można utrzymać uwagę wszystkich uczestników.


–  Wrześniowymi realizacjami Live Age przekonuje, że w komunikacji live nie warto czekać na powrót do czasów sprzed pandemii. Projekt digitalowy, jeśli oparty jest na dobrym koncepcie i umiejętnie angażuje odbiorców korzystając z technologii i łącząc real z digitalem, może być kompletnym live experience – podsumowuje Dominik Górka, dyrektor kreatywny agencji. – A w niektórych aspektach może być nawet skuteczniejszym narzędziem wspierania marki i relacji – zaznacza.

Agencja pracuje nad kolejnymi projektami online.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl