Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
Zakladki ciemne_wyszukiwarki

Usługi

Artyści

A A
Realizacje

endorfina events dla Alexander Wang x H&M

H&M wprowadziło na rynek kolekcję ubrań zaprojektowanych przez Alexandra Wanga. Jubileuszową, dziesiątą edycję kooperacji marki z projektantem uczczono eventem – za opracowanie konceptu tego wydarzenia, produkcję oraz koordynację odpowiadała agencja endorfina events.

Przedpremierowa prezentacja kolekcji Alexandra Wanga dla H&M miała miejsce 5 listopada w Praskiej Drukarni w Warszawie.
 – Podobnie jak w poprzednich latach, tak i w tym roku zdecydowaliśmy się na zorganizowanie przedsprzedaży kolekcji Alexander Wang x H&M dla ograniczonej liczby osób kochających modę. Przedsprzedaż po raz pierwszy miała miejsce poza sklepem H&M, a organizację wydarzenia powierzyliśmy naszemu partnerowi – agencji endorfina events – Justyna Komorek, PR&Communication Department H&M.
Endorfina zaaranżowała wnętrze Praskiej Drukarni na undergroundową salę gimnastyczną, wypełnioną urządzeniami do ćwiczeń, sztangami czy workami treningowymi. Scenografia nawiązywała bezpośrednio do kolekcji Wanga, utrzymanej w sportowym stylu, który projektant promuje na wybiegach całego świata. Agencja endorfina events była także odpowiedzialna za koncept i realizację niestandardowych zaproszeń na imprezę, był to czarny bandaż bokserski z nadrukowanym, białym tekstem.

 

 

– Wielokrotnie realizowaliśmy pokazy mody, dlatego doskonale zdajemy sobie sprawę, że eventy modowe rządzą się swoimi prawami. Liczy się tu każdy detal oraz najwyższa jakość wykonania. H&M to partner, który wysoko stawia poprzeczkę sobie i innym – dlatego satysfakcja z dobrze wykonanej pracy jest wyjątkowa – powiedziała Agnieszka Sołtysiak, partner zarządzająca w endorfina events.
Na evencie pojawiło się około 300 gości, wśród nich wielu przedstawicieli świata mody i sztuki. Najbardziej wyczekiwanym momentem było otwarcie sklepu, w którym można było dokonać przedpremierowych zakupów dodatków i ubrań sygnowanych nazwiskiem Wanga. W centralnym miejscu został ustawiony zegar, który odliczał moment do wielkiego otwarcia sklepu. Zakupowe szaleństwo umilały występy zespołu Sonar Soul i DJ – Envee.

 

21 lis 2014
 
średnia ocen:
5.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.